Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:631054
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūristu vēlmes un vajadzības    4
1.1.  Tūrisma vajadzību veidi    4
1.2.  Maslova tūrisma vajadzību hierarhija    6
1.3.  Tūristu ceļojumu formas, veidi un tipi    7
2.  Motivācijas būtība un svarīgākas motivācijas teorijas    9
2.1.  Tūristu motivāciju veidi    10
2.2.  Tūristu motīvi doties uz konkrētu vietu (valsti/reģionu)    12
2.3.  Ceļojumu tipu izvēles īpatnības atkarībā no tūristu nacionālas piederības    13
3.  Tūristu iespējamas vajadzības un motivācijas Latvijā    15
3.1.  Iespējamie tūristu motīvi Latvijas apmeklēšanai    16
3.2.  Ceļošanas motivācijas Latvijas tūristiem    18
4.  Latvijas tūrisma uzņēmumu piedāvājumi atbilstoši tūristu vajadzībām    21
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Lai izturētu stipru konkurenci, ir nepieciešams pilnveidot visu, kas darīts līdz šim. Ir strauji jāmainās, jāatmet viss, kas ir lieks, jāmeklē jauni ceļi un idejas. Viens no svarīgākajiem jebkuras organizācijas konkurētspējas un pat izcelšanos noteicošiem faktoriem ir, protams, cilvēki un tieši tūrismā, tas ir ne tikai uzņēmuma personāls, bet arī tā saucamais materiāls, ar kuru tūrisms strādā un uz kuru ir orientēts. Viss tūrismā ir virzīts uz cilvēku, viņa vajadzībām un vēlmēm.
Ja agrāk problēmas ar tūristu motivācijām nebija tik aktuālas, jo cilvēki gribēja iepazīt pasauli un uzzināt citas kultūras, tad tagad tās varētu kļūt par ļoti būtiskām. Pašlaik, kad pasaule ir attīstījusies, ir grūti pārsteigt un piesaistīt cilvēkus ceļojumam. Pirmkārt, cilvēki kļuvuši slinkāki, otrkārt, tiem tagad ir mazāk laika, jo kā ir pieņemts mūsdienās izteikties - laiks ir nauda un, treškārt, cilvēkus tagad ir grūti pārsteigt, ar tehnoloģijas jauninājumiem viss tagad ir iespējams – pat doties ceļojumā neatstājot ofisu (piemēram, ar interneta palīdzību). …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register