Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:648966
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Šī sabiedrisko attiecību problēma varētu tikt analizēta pēc Klausa Mertena (Klaus Merten) refleksācijas (Reflexierung) teorijas.
K. Mertens uzskata, ka sabiedriskās attiecības kā robežpunktu raksturo sistēmiekšējs un sitēmārējs vides sakars, t.i. sabiedriskās attiecības darbojas primāri orientējoties uz organizācijas vadošo diferenci, bet tās vienlaicīgi ir orientētas arī uz praksi un zināšanām par atbilstošo vides sistēmu specifisko semantiku. Šie faktori darbojas gan organizācijas tēla veidošanā, tā vadībā, gan novērošanas un noteikumu noteikšanas „harmonizācijā” saglabājošās interakcijas ceļā. Komunikācijas attiecību menedžmenta izpratnē sabiedriskās attiecības ir starpnieces starp atšķirīgajām speciālajām organizācijas un vides semantikām un tādējādi ieņem centrālu tulkošanas un pārraidīšanas vietu. Sabiedriskās attiecības nodrošina gan līdzdarbību organizācijas vides vadīšanā organizācijas interesēs, gan noturīgu organizācijas pašas sistēmas nosacījumu refleksāciju, kas var būt aktuāli organizācijas lēmumu pieņemšanas programmai un lēmumu pieņēmējiem. Sabiedrisko attiecību uzdevums ir, pamatojoties uz sistemātisku vides novērošanu, ievadīt organizācijas sistēmas reproducēšanā leģitimācijai un organizācijai aktuālas informācijas no organizācijas apkārtējās vides. Sabiedrisko attiecību novērojumi notiek vienmēr izejot no organizācijas stratēģiskās un normatīvās orientācijas, tas ir, saistībā ar tās mērķiem un stratēģiju, un ir vērsti uz konkrētiem iedarbības nolūkiem. Sabiedriskajās attiecībās ir „jāpārtulko” vides informācijas tā, lai tās organizācija varētu apstrādāt kā izlemšanai aktuālas informācijas. Ievadot svešos novērojumus organizācijas sistēmas reproducēšanā, sabiedriskās attiecības dara iespējamu organizācijas refleksāciju.
Sabiedriskās attiecības rada lauku refleksijai (Reflexion) un pašnovērošanai, sagādājot informāciju, darot iespējamu novērošanu un interakciju, un šos nosacījumus sabiedriskās attiecības rada gan organizācijā iekšēji – specifiskās daļsistēmas ietvaros, gan arī ārēji – pārsniedzot daļsistēmu (monitorings, mediju rezonanses analīzes u.c.).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register