Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,76 (19%)
Discounted price*:
3,23
Purchase
Add to Wish List
ID number:867910
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms    4
1.1.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroma vispārīgs raksturojums    4
1.2.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroma cēloņi    6
1.3.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroma raksturīgākās pazīmes    7
2.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroma ārstēšana    10
2.1.  Bērna ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu ārstēšanas iespējas    10
2.2.  Kā skolotājs var palīdzēt bērnam ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu    12
  Literatūras un avotu saraksts    17
Extract

Svarīgi bērnam piedāvāt daudzveidīgas fiziskās aktivitātes, jo vienveidīgas aktivitātes ilgstoši nesaista uzmanību. Frankfurtes zinātnieks E. Kiphards ir izveidojis speciālu rotaļu un vingrinājumu sistēmu bērniem ar UDHS, kurā īpašu vietu ieņem dažādas aktivitātes ar baloniem, sastrukturētas dažādos līmeņos atbilstoši sarežģītības pakāpei. (Zīriņa, 2005)
1. līmenis. Sava ķermeņa apzināšanās un prasme regulēt un saskaņot kustības.
1) Pārvietoties pa pilsētas ielām, kuras izveidotas uz grīdas, izmantojot kastes un virves (kastes – tās ir mājas, ar virvēm apzīmē ielas):
• Pēc iespējas ātrāk iet pa ielu, driblējot ar roku vai vadot ar kāju balonu;
• Pārvietoties, neļaujot balonam pārlidot pāri ielas sānu daļām (pa labi vai kreisi).
2) Sitieni pa balonu ar raketi, samērojot sitiena spēku ar konkrēto uzdevumu:
• Pielikt tādu spēku, lai balons atsistos pret sienu;
• Uzsist tā, lai balons trāpītu basketbola grozā;
• Piespēlēt partnerim.
3) Prast regulēt balona virzienu:
• Izmantojot badmintona raketi, spēlēt ar balonu sēžot, stāvot vai guļus;
• Ar sitiena palīdzību, atbilstoši komandām, trāpīt balonu stūrī, pretējā sienā u.c.;
• Pēc komandas, nepazaudējot balonus, izveidotas grupas pa diviem, trīs cilvēkiem;
• Vadīt ar raketes palīdzību balonu, mainot savu pārvietošanās ātrumu (variējot no maksimālā ātruma līdz nullei).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/867910

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register