Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:877916
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Normatīvie akti, kas regulē uzņēmējdarbību    3
2.  Biznesa plāns    4
3.  Uzņēmuma formas    5
4.  Licences izsniegšana    5
5.  Uzņēmuma reģistrēšana UR    6
6.  Uzņēmuma likvidācija    6
  Nobeigums    7
  Izmantotā literatūra    8
Extract

Latvijas praksē vēl deviņdesmito gadu sākumā nostiprinājās jēdzieni – uzņēmējs, uzņēmums, uzņēmējdarbība u.c. Tomēr, uzņēmējiem tagad jārēķinās, ka pretēji šai praksei un pašu uzņēmēju viedoklim jaunajā Komerclikumā, kurš stājās spēkā 2002.gada 1.janvārī, šos jēdzienus tagad apzīmē kā komersantus un komercdarbību. Tā, šī likuma 1.pants nosaka, ka Komersants ir komercreģistrā ierakstīta fiziska persona (individuālais komersants) vai komercsabiedrība (personālsabiedrība un kapitālsabiedrības). Savukārt, komercdarbība ir tāda atklāta saimnieciskā darbība, kuru savā vārdā peļņas gūšanas nolūkā veic komersants. Tiesa, šinī pašā pantā atzīmēts, ka komercdarbība ir viens no uzņēmējdarbības veidiem. Tālāk, Komerclikuma 18. pantā ir definēts uzņēmuma jēdziens. Proti, „Uzņēmums ir organizatoriski saimnieciska vienība.. Uzņēmumā ietilpst komersantam piederošas ķermeniskas un bezķermeniskas lietas, kā arī citi saimnieciski labumi (vērtības), kurus komersants izmanto komercdarbības veikšanai”.1
Firmas jēdziens, ko agrāk arī identificēja ar uzņēmumu, tagad, saskaņā ar Komerclikumu, nav nekas vairāk kā „komercreģistrā ierakstīts komersanta nosaukums, ko tas izmanto komercdarbībā, slēdzot darījumus un parakstoties”.2
Jebkuras biznesa darbības pamatā ir produkts vai pakalpojums. Produkts/pakalpojums tiek radīts un virzīts tirgū ar mērķi apmierināt kādas patērētāju grupas vajadzības. Rūpīga produkta izstrāde un patērētāju vajadzību izzināšana spēs nodrošināt veiksmīgu projekta ieviešanu.3…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1204884
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register