Darba mērķis ir noteikt, kādi ir būtiskākie faktori uzņēmuma Adobe stratēģiskās vadīšanas un plānošanas jomā. Kādā veidā un ar kādiem stratēģiskiem paņēmieniem uzņēmums apsteidz konkurentus un paplašina un notur savu klatbūtni tirgū.
Uzdevums ir klasificēt pēc svarīguma, tos faktorus, kas sekmē uzņēmuma izaugsmi un attīstību.
Pētījuma objekts - datoru programmatūras uzņēmums Adobe, kura galvenā mītne atrodas San Jose, Kalifornija, Savienotās Valstis, un produktu klāsts tiek piedāvāts patērētājiem vairāk kā 60 pasaules valstīs.
Pētījuma metodes – konkurentu apskats, produktu klāsts, inovācijas, cenu politika, tirgus daļas, uzņēmuma vadības vadlīnijas.
Lai pieņemtu lēmumu par produktu un tirgus politiku, jāzina ar kādiem produktiem uzņēmums darbojas vai ar kādiem vajadzētu darboties, jo katram no tiem ir atšķirīgs pircējs, nepieciešamo investīciju apjoms, ir atšķirīgs naudas aprites ilgums un riska pakāpe.
No satura - Adobe uzņēmums. Uzņēmuma vadības vadlīnijas. Jauno produktu īpatsvars, inovācijas.Produktu risinājumu veidi. Tirgus daļas ārvalstīs. Uzņēmuma peļņas rādītāji. Konkurentu apskats - Corel Draw uzņēmums. Cenu politika. Produktu pieprasījums un piedāvājums. Adobe stratēģiskās plānošanas pamatelementi.Produktu stratēģija.Tirgus stratēģija. Konkurētspējas paaugstināšanas pasākumi.