Šajā referātā tiks analizēts Apple Inc. uzņēmums, tā tirgus segmentēšanas process- viens pamata tirgus segments un papildus segmenti, tirgus mērķēšana- kanāli, kas tiek izmantoti, lai mērķētu izvēlētos segmentus, kā arī pozicionēšanas stratēģija un diferencēšanas metode.
Apple Inc. ir amerikāņu datoru un plaša patēriņa elektronikas uzņēmums, kas slavens ar iPhone, iPad un MacBook datoru izveidi. Apple ir viens no lielākajiem uzņēmumiem pasaulē, kura tirgus apjoms pārsniedz 2 triljonus dolāru. (Wright, 2023)
Apple Inc. vērtības ieķlauj pieejamību, sociālo atbildību, privātumu un partnerattiecības. (Hodgson, bez datuma)
Pētīt tieši šo uzņēmumu ir noderīgi, jo tam ir gan stipra konkurence, gan interesantas stratēģijas un risinājumi, kā arī to var dēvēt par vienu no atpazīstamākajiem zīmoliem mūsdienu vidē. Apple ir tehnisks uzņēmums, kas cenšas radoši domāt tirgū, kurā valda sīva konkurence. Viņi neiebilst pret to, ka dažkārt nākas ignorēt citu cilvēku ekspektācijas un noteikumus. (Ance, 2022) Vērtīgi uzņēmuma identitātes stiprināšanai ir tas, ka viņi nebalsta savus produktu izstrādes vai mērķu noteikšanas lēmumus uz to, ko dara konkurējošie uzņēmumi. Tā vietā tiek sagaidīts, ka šī ekspertu grupa radīs jaunas labākās metodes. (Ance, 2022)…