Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:619395
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TIRGUS SEGMENTĀCIJA UN SEGMENTU PIEMĒRI UZŅĒMUMAM APPLE INC.    4
1.1  Pamata segments-tehnoloģiju entuziasti    4
1.2  Papildus segments- jaunieši    4
1.3  Papildus segments- uzņēmēji    5
1.4  Papildus segments- influenceri    5
1.5  Papildus informācija par uzņēmuma segmentēšanu    5
2.  UZŅĒMUMA APPLE INC. TIRGUS MĒRĶĒŠANA    6
2.1  Kanāli, metodes kas mērķē segmentus    6
3.  UZŅĒMUMA APPLE INC. POZICIONĒŠANAS STRATĒĢIJA PRET KONKURENTU    7
4.  KĀ TIEK POZICIONĒTS APPLE INC. ZĪMOLS- DIFERENCĒŠANAS METODE    8
4.1  Premium cenas pieeja    8
4.2  Izplatīšanas veids- mazumtirdzniecība    8
4.3  Kvalitāte    8
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    9
  ATSAUCES    10
Extract

Šajā referātā tiks analizēts Apple Inc. uzņēmums, tā tirgus segmentēšanas process- viens pamata tirgus segments un papildus segmenti, tirgus mērķēšana- kanāli, kas tiek izmantoti, lai mērķētu izvēlētos segmentus, kā arī pozicionēšanas stratēģija un diferencēšanas metode.
Apple Inc. ir amerikāņu datoru un plaša patēriņa elektronikas uzņēmums, kas slavens ar iPhone, iPad un MacBook datoru izveidi. Apple ir viens no lielākajiem uzņēmumiem pasaulē, kura tirgus apjoms pārsniedz 2 triljonus dolāru. (Wright, 2023)
Apple Inc. vērtības ieķlauj pieejamību, sociālo atbildību, privātumu un partnerattiecības. (Hodgson, bez datuma)
Pētīt tieši šo uzņēmumu ir noderīgi, jo tam ir gan stipra konkurence, gan interesantas stratēģijas un risinājumi, kā arī to var dēvēt par vienu no atpazīstamākajiem zīmoliem mūsdienu vidē. Apple ir tehnisks uzņēmums, kas cenšas radoši domāt tirgū, kurā valda sīva konkurence. Viņi neiebilst pret to, ka dažkārt nākas ignorēt citu cilvēku ekspektācijas un noteikumus. (Ance, 2022) Vērtīgi uzņēmuma identitātes stiprināšanai ir tas, ka viņi nebalsta savus produktu izstrādes vai mērķu noteikšanas lēmumus uz to, ko dara konkurējošie uzņēmumi. Tā vietā tiek sagaidīts, ka šī ekspertu grupa radīs jaunas labākās metodes. (Ance, 2022)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register