Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:912606
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA AS „LATVIJAS BALZAMS” RAKSTUROJUMS    4
2.  EFQM IZCILĪBAS MODELIS    6
3.  AS „LATVIJAS BALZAMS” NOVĒRTĒJUMS PĒC EFOM IZCILĪBAS MODEĻA    9
3.1.  Līdervadība    9
3.2.  Politika un stratēģija    11
3.3.  Darbinieki    13
3.4.  Partnerattiecības un resursi    16
3.5.  Procesi    18
3.6.  Ar klientiem saistīti rezultāti    22
3.7.  Ar darbiniekiem saistīti rezultāti    24
3.8.  Ar sabiedrību saistītie rezultāti    27
3.9.  Galvenie darbības rezultāti    28
3.10.  AS „Latvijas Balzams” kopējo punktu skaits pēc izcilības modeļa    31
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    33
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    34
Extract

Kvalitāte ir katra uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa. „Kvalitāte – konkrēta subjekta definēto pazīmju kopums, kas tiek izmantots, vērtējot konkrētas materiālās vai nemateriālās lietas piemērotību viņā vajadzību apmierināšanai” (Driņķe, 2019, 30). Tomēr apskatot šo jēdzienu, parādās arī jēdziens – atbilstība, jo kvalitāti nevar piemērot preču/pakalpojumu ražošanā. „Atbilstība – subjekta organizācijas definēto lietas pazīmju kopums” (Driņķe, 2019, 30). Tātad, apskatot šos jēdzienus saprotam, ka katrai izcilai organizācijai ir svarīga kvalitāte un lai to sekmētu organizācijā jābūt konkrētai kvalitātes vadībai sistēmai. „Kvalitātes vadības sistēmas galvenais uzdevums ir izveidot pamatu, kas nodrošinātu, lai process vienmēr tiktu veikts, izmantojot vienu un to pašu informāciju, metodes, prasmes un tiktu konsekventi kontrolēts.” (Zygon Baltic Consulting, 2002, 15) Kvalitātes vadības sistēma palīdz kontrolēt, sistematizēt un pārvaldīt uzņēmuma zināšanas par to, kā ir jāstrādā un kopīgi jāsadarbojas.
Kvalitātes politika ir katra veiksmīgā uzņēmuma neatņemama daļa. EFQM ir kvalitātes vadības modelis kas aptver visas organizācijas darbības un vērtē tās vienotā sistēmā (EFQM izcilības modelis, 2020).
Izcilība ir viens no uzņēmējdarbības panākumu priekšnosacījumiem un tāpēc EFQM Biznesa izcilības modeļa izmantošana ir būtiska uzņēmumiem, kuri vēlas apliecināt savu konkurētspēju Latvijā un ārpus tās robežām. Pārsvarā kvalitātes izcilībai pievēršas vidējie un lielie uzņēmumi, un Latvijā viens no tiem ir AS „Latvijas Balzams”, kurš ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem valstī. AS „Latvijas balzams” ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs un eksportētājs Baltijas valstīs ar atzītiem zīmoliem un profesionālu komandu, kas pats izstrādā produktu receptūras.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1396920
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register