Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:769948
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Mārketinga vides analīze    3
1.1.1.  Uzņēmuma apraksts    3
1.1.2.  Akcionāri    6
1.1.3.  Partneri    6
1.1.4.  Starpnieki    7
1.1.5.  Konkurenti    8
  Bostontas konsultanu grupas matrica    9
  General Electric modelis    10
1.1.6.  Pircēji    12
1.2.  Marketinga makrovides analīze    12
1.2.1.  Ekonomiskā situācija    12
1.2.3.  Politiski tiesiskā situācija    15
1.2.4.  Portera 5 spēku modelis    16
1.3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    18
1.4.  SVID analīze    19
2.  Mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana    21
2.1.  Tirgus segmentēšana    21
2.2.  Mērķa tirgus noteikšana un pozicionēšana    22
2.3.  Uzņēmuma veiksmes atslēga    23
2.4.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai vienam gadam    24
  Secinājumi    26
  Literatūras saraksts    27
Extract

Lai uzņēmumi varētu veiksmīgi darboties un attīstīties liela nozīme ir mārketingam. Dažādās mārketinga stratēģijas palīdz piesaistīt jaunus pircējus un noturēt esošos, kas nebūt nav viegls uzdevums mūsdienu situācijā, kad konkurentu ir daudz un katrs piedāvā kaut ko īpašu, cenšoties noturēt savus pircējus- nezaudēt konkurentiem. Latvijā mārketings ir kļuvis par nozīmīgu biznesa ieroci, kas sevi veiksmīgi pierāda arī praksē ne tikai teorijā. Bet vēl joprojām ir tādi uzņēmumi, kas mārketingam nepiešķir nepieciešamos līdzekļus un uzmanību. Mārketinga galvenais uzdevums - skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu – pieprasījumu maiņas, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Īsāk izsakoties – mārketinga speciālistiem ir jādzīvo nākotnē, neatraujoties no realitātes. Tas patiešām ir grūti izpildāms uzdevums, bet reāls un nepieciešams.
Lai varētu veikt objektīvu SIA „Bite Latvija” analīzi, nepieciešams atlasīt un apkopot daudzpusīgu informāciju par uzņēmuma darbību raksturojošiem rādītājiem. Kursa darbā izmantotā informācija ir oficiālie SIA „Bite Latvija” publicētie dati, statistiskie pārskati, periodiskie izdevumi, internetā pieejamā informācija.
Kursa darba mērķis ir izanalizēt Bite darbības pamatprincipus, izskaidrot esošo pozīciju mobilo sakaru tirgū un prognozēt turpmāko attīstību.
Kursa darba uzdevumi:
veikt Bite mikro un makro vides analīzi;
veikt nozares analīzi, kurā darbojas Bite;
veikt konkurences analīzi;
novērtēt tirgus ietilpību;
veikt SVID analīzi;
veikt segmentēšanu;
veikt mērķtirgus noteikšanu un pozicionēšanu;
analizēt Bite „Veiksmēs atslēgu”
sastādīt Bite rīcības plānu stratēģijas īstenošanai 1 gadam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register