-
Uzņēmuma biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 5 |
PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 5 | |
UZŅĒMĒJSABIEDRĪBAS STATŪTOS NOTEIKTIE DARBĪBAS VIRZIENI | 5 | |
UZŅĒMUMA MISIJA UN MĒRĶI | 5 | |
UZŅĒMUMA VAJADZĪBAS | 6 | |
2. | PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS | 7 |
UZŅĒMUMA PRODUKTU UN PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS | 7 | |
PREČU KLASIFIKĀCIJA | 7 | |
PREČU SORTIMENTS | 7 | |
PRECES KVALITĀTE | 8 | |
PRECES DZĪVES CIKLS | 8 | |
PRECES RAKSTURLIELUMI | 9 | |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 10 |
TIRGUS VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS | 10 | |
4. | MĒRĶA TIRGUS UN TIRGUS NIŠAS NOTEIKŠANA | 12 |
KONKURENTU ANALĪZE | 12 | |
PIEDĀVĀTĀ PRODUKCIJA | 12 | |
PRIEKŠROCĪBAS | 12 | |
5. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 14 |
UZŅĒMUMA CENU POLITIKA | 14 | |
SADALES KANĀLU RAKSTUROJUMS | 14 | |
PRODUKCIJAS NOIETA VEICINĀŠANAS PASĀKUMI | 14 | |
6. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA JEB RAŽOŠANAS PLĀNS | 16 |
PAMATLĪDZEKĻU UN APGROZĀMO LĪDZEKĻU RAKSTUROJUMS | 16 | |
PRODUKCIJAS SAGĀDE | 16 | |
7. | UZŅĒMUMA VADĪBA UN NODARBINĀTĀS PERSONAS | 17 |
UZŅĒMUMA VADĪBAS STRUKTŪRA | 17 | |
8. | RISKS UN PROBLĒMAS | 18 |
9. | UZŅĒMUMA FINANSU PLĀNS | 19 |
PLĀNOTAIS PEĻŅAS UN ZAUDĒJUMU APRĒĶINS 2000.GADAM | 19 | |
NAUDAS PLŪSMAS PLĀNS 2000.GADAM PA CETURKŠŅIEM | 19 | |
PLĀNOTĀ BILANCE 2000.GADAM | 20 | |
VĒRTĒJUMS | 20 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 21 |
Biznesa plāns ir uzņēmuma veiksmīgas darbības stūrakmens. Tam var būt divējādi mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, vietu, pozīciju tirgū, kā arī likt uzņēmējam novērtēt, vai viņa ideja par sava uzņēmuma veidošanu īstenosies. Tā kā studiju darbā “Uzņēmuma biznesa plāns”rakstu par vēl neeksistējošu uzņēmumu, arī šim darbam tie būs biznesa plāna primārie mērķi:
Sniegt firmas vispārēju raksturojumu;
Raksturot tās produkciju un pakalpojumus
Analizēt tirgus situāciju, konkurentus konkrētajā jomā;
Izveidot mārketinga stratēģiju, kas veicinātu uzsākto uzņēmējdarbību;
Izsekot līdzi produkcijas ražošanas ciklam;
Noteikt uzņēmuma organizatorisko struktūru, prasības personālam;
Apskatīt uzņēmjdarbības riska situācijas un iespējas
Izskaitļot uzņēmuma finansu plānu pirmajam darbības gadam, ietverot peļņas un zaudējumu aprēķinu, naudas plūsmu sadali pa ceturkšņiem, kā arī plānoto bilanci pirmajam gadam .
Pamatinformācija par uzņēmumu:
1.1.1. uzņēmējsabiedrības pilns nosaukums – sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Ziedu veltes” (tālāk tekstā SIA “Ziedu veltes”)
1.1.2. uzņēmējsabiedrība reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 2000. gada 1. janvārī, reģistrācijas Nr 010334031
1.1.3. uzņēmējsabiedrības juridiskā adrese: Kapseļu iela 4, Rīga, LV-1046, Latvija, telefons: 7xxxxxx, fakss: 7xxxxxx
1.1.4. uzņēmējsabiedrības norēķinu konts latos: konts Nr 845927577 Unibankas filiālē “Valdemāra”, kods Nr 310101900
1.1.5. uzņēmējsabiedrības pamatkapitāls (statūtfonds) uz 2000. gada 1.janvāri ir 8000 Ls (astoņi tūkstoši latu), kas sadalās 4 (četrās) daļās. Katras daļas nominālvērtība ir 2000 Ls (divi tūkstoši latu). Daļu īpašnieki – 4 fiziskas personas:
Anda Vēvere - (Personas kods: 050373-11607, pase Nr LE 0559770, izdota 13.03.1997. Pilsonības un imigrācijas departamenta Rīgas rajona nodaļā, adrese: Rīga, Zaļā iela 9) – 2 daļas – 4000,- Ls
Juris Briedis - (Personas kods: 011070-10919, Pase Nr. LE 0685651, izdota 03.09.1997. Rīgas 8. pasu daļā, adrese: Rīga, Zemes 77-14) – 1 daļa – 2000,- Ls
Maija Zālīte - (Personas kods: 050968-11597, pase Nr. LF 0544952, izdota 21.09.1998. Rīgas rajona 1. pasu daļā, dzīvojoša Rīgā, Aizkraukles ielā 5-2) – 1 daļa – 2000,- Ls
Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktie darbības virzieni:
Pamatdarbība:
ziedu, istabas augu, stādu, keramikas un stikla izstrādājumu un dārzkopības piederumu tirdzniecība;
ziedu piegāde pēc pasūtījuma;
ziedu pušķu gatavošana pēc pasūtījuma;
telpu dekorēšana;
ainavu un dārzu-parku veidošana pie privātmājām un sabiedriskajām iestādēm.
Papilddarbība:
sēklu tirdzniecība;
ziedu imports;
ziedu un dekoratīvo augu stādu audzēšana un izplatīšana;
maksas autostāvvietas pakalpojumi;
floristikas apsveikumu kartīšu izgatavošana un realizācija.…
Uzņemuma apraksts: pamatinformācija par uzņēmumu, uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktie darbības virzieni, misija un mērķi, vajadzības. Produkcijas un pakalpojumu raksturojums: produktu un pakalpojumu raksturojums, preču klasifikācija, preču sortiments, preces kvalitāte, preces dzīves cikls, preces raksturlielumi. Tirgus analīze: vispārējs raksturojums. Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana: konkurentu analīze, piedāvātā produkcija, priekšrocības. Marketinga stratēģija: uzņēmuma cenu politika, sadales kanālu raksturojums, produkcijas noieta veicināšanas pasākumi. Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns, pamatlīdzekļu un apgrozamo līdzekļu raksturojums, produkciju sagāde. Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas: vadības struktūra. Risks un problēmas. Uzņēmuma finansu plāns: plānotais peļņas un zaudējumu aprēķins 2000.gadam pa ceturkšņiem, plānotā bilance 2000.gadam. Vērtējums.
- Uzņēmuma biznesa plāns
- Uzņēmuma dibināšana, likvidācija un reorganizācija
- Uzņēmuma dzīves cikls
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Personāla izvērtēšana un motivēšana uzņēmumā un motivācijas iespējas Latvijas apstākļos
Research Papers for university7
-
Uzņēmuma darbības novērtēšana, uzņēmuma vērtība, vērtēšanas paņēmieni
Research Papers for university12
Evaluated! -
Uzņēmuma SIA "Skonto Plan LTD" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university28
Evaluated! -
Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide
Research Papers for university20
-
Uzņēmuma "X" bilances analīze
Research Papers for university27