Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,72 (16%)
Discounted price*:
3,77
Purchase
Add to Wish List
ID number:664323
Evaluation:
Published: 15.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Faktori    7
1.1.  Galvenie makrovides faktori    7
1.1.1.  Demogrāfiskie faktori    7
1.1.2.  Ekonomiskie faktori    8
1.1.3.  Apkārtējās vides un dabas faktori    9
1.1.4.  Zinātnes un tehnikas faktori    9
1.1.5.  Politiskie, likumdošanas faktori    10
1.1.6.  Sociālie, kultūras faktori    10
1.2.  Galvenie mikrovides faktori    12
1.3.  Sekmējošie un kavējošie faktori Latvijā    13
1.4.  Uzņēmuma maksātnespējas faktori    14
1.5.  Uzņēmuma darba ražīguma faktori    17
2.  Latvijas Gāze. Izejvielas cena kā faktors    20
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Literatūras saraksts    24
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kursa darba izstrādes gaitā, autors nonāca pie secinājumiem:
1. Makrovides faktorus nevar nekadā veidā ietekmēt, tie ir pēc iespējas labāk jāizpēta, lai, piemēram kādi cilvēki būtu ieinteresēti jūsu produkcijā.
2. Mikrovide ir uzņēmuma iekšējā vide, kurā arī notiek lemumu pieņemšana. Mikrovides faktorus vadītājs var mainīt vai kaut-kādi ietekmēt par labu uzņēmumam.
3. Mazuta cenas samazināšana biržā visvairāk ietekmēja tarifus klientiem, kas dabasgāzi izmanto plītīs vai ūdenssildītājos un klientiem ar majsaimniecībām nekā rupnieciskajiem klientiem, jo attiecīgs dabasgāzes tarifu samazinājums ir 4(6)% un 1,6 %.
Pamatojoties uz secinājumiem autors iesaka:
1. Ienakot tirgū, uzņēmējam būtu jāzina, vai viņa sniegtais pakalpojums vai produkcija būs kādam vajadzīga un kāds ir viņa mērķis.
2. Uzņēmuma iekšejā vidē vadītājam vairāk jāpieverš uzmanība darbā organizācijai un tehnoloģiju pilnveidošanai, ka arī jānovertē konkurenti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,12 €
Work pack Nr. 1336690
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma darbību ietekmējošie faktori”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/664323

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register