Research Papers
Business and Law
Finance, Banking
Uzņēmuma finansiālā stāvokļa noteikšana un analīze-
Uzņēmuma finansiālā stāvokļa noteikšana un analīze
Research Papers16 Finance, Banking, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
1. | NODAĻA SIA „BORTS” RAKSTUROJUMS | 2 |
2. | NODAĻA UZŅĒMUMA FINANSIĀLĀ STĀVOKĻA NOTEIKŠANA | 2 |
2.1. | NODAĻA UZŅĒMUMA BILANCE | 3 |
2.2. | NODAĻA RENTABILITĀTES RĀDĪTĀJU ANALĪZE | 7 |
2.3. | NODAĻA UZŅĒMUMA MAKSĀTSPĒJA UN LIKVIDITĀTE | 8 |
2.4. | NODAĻA UZŅĒMUMA LIETIŠĶĀS AKTIVITĀTES ANALĪZE | 13 |
2.5. | NODAĻA UZŅĒMUMA FINANSĒJUMS | 15 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 18 | |
BIBLIOGRĀFISKO NORĀŽU SARAKSTS | 20 |
1. nodaļa SIA „Borts” raksturojums
Uzņēmuma nosaukums: SIA „Borts”
Uzņēmuma juridisks statuss: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību
Dibināšanas datums: 2000. gada 12. janvāris
Darbības veids: sporta preču mazumtirdzniecība
SIA „Borts”, kas pārstāv veikalu tīklus Buru sports un BS street un nodarbojas ar sporta preču mazumtirdzniecību. Uzņēmumam kopā ir 6 veikali, no kuriem 5 atrodas Rīgā un 1 Siguldā. Uzņēmums nodarbojas ar plaša spektra sporta inventāra mazumtirdzniecību. Uzņēmums sevi pozicionē kā profesionāla inventāra tirgotājs un savā tirgus segmentā ir viens no līderiem, jo pirmais veikals tika atvērts laikā, kad Latvijas teritorijā vēl nebija daudz līdzīga tipa tirdzniecības uzņēmumu un bija daudz preču zīmolu, kurus Latvijā neviens nepārstāvēja.
Uzņēmums tika dibināts 2000. gadā, kad tika atvērts pirmais veikals Gaujas ielā.
Uzņēmumam ir divi īpašnieki Māris Birzulis un Ivo Ģērmanis, kas arī nosaka un izstrādā uzņēmuma stratēģiju un attīstības plānus.
Uzņēmumā, neskaitot abus vadītājus, vēl darbojas divas grāmatvedes, septiņi brendu menedžeri, četri veikalu vadītāji un vēl 35 darbinieki.
Uz doto mirkli SIA „Borts” ir viens no tirgus līderiem savā nozarē, jo konkrētajā tirgū nav daudz veikalu, kas var piedāvāt sporta preces tik lielā apjomā un daudzveidībā.
Rīgā sīvākais konkurents ir veikalu tīkls „Fans”, ar kuru SIA „Borts” ir ilgstoša un laba sadarbība, notiek savstarpēja vairumtirdzniecība ar ziemas sporta inventāru, kā arī „X sports”.
2. nodaļa Uzņēmuma finansiālā stāvokļa noteikšana
Jebkurā uzņēmējdarbības jomā rezultāti ir atkarīgi no finanšu resursu daudzuma un no to efektīvas izmantošanas. Jebkura uzņēmuma darbībā finansiālo aspektu izvirzīšana pirmajā vietā ir raksturīga tendence visā pasaulē. Līdz ar to būtiski pieaug finanšu analīzes prioritāte un nozīme. Finanšu analīzes galvenais saturs ir kompleksa uzņēmuma finansiālā stāvokļa un to veidojošo faktoru pētīšana nolūkā novērtēt finansiālā riska pakāpi un prognozējamo kapitāla ienesi.
Finansiālā stāvokļa analīzi var iedalīt divās sastāvdaļās – iekšējā un ārējā analīze, kas savstarpēji atšķiras ar analīzes veikšanas mērķi un saturu.
• Iekšējā finanšu analīze ir uzņēmuma kapitāla veidošanas, izvietošanas un izmantošanas izpētes process ar mērķi izzināt finansiālā stāvokļa uzlabošanas, ienesīguma paaugstināšanas un pašu kapitāla palielināšanas rezerves.
…
1.NODAĻA SIA „BORTS” RAKSTUROJUMS 2.NODAĻA UZŅĒMUMA FINANSIĀLĀ STĀVOKĻA NOTEIKŠANA 2.1.NODAĻA UZŅĒMUMA BILANCE 2.2.NODAĻA RENTABILITĀTES RĀDĪTĀJU ANALĪZE 2.3.NODAĻA UZŅĒMUMA MAKSĀTSPĒJA UN LIKVIDITĀTE 2.4.NODAĻA UZŅĒMUMA LIETIŠĶĀS AKTIVITĀTES ANALĪZE 2.5.NODAĻA UZŅĒMUMA FINANSĒJUMS SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI BIBLIOGRĀFISKO NORĀŽU SARAKSTS
- Savstarpējo attiecību mārketinga loma klientu piesaistē
- Uzņēmuma "X" mārketinga stratēģijas izpēte
-
Uzņēmuma finansiālā stāvokļa noteikšana un analīze
Research Papers16 Finance, Banking, Marketing, Advertising, Business
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma "Valmieras piens" preču raksturojums, priekšlikumi preču noieta uzlabošanā
Research Papers for university16
-
Korporatīvās identitātes dzīves cikls un tā analīze uzņēmumā "X"
Research Papers for university20
-
SIA "Latvija Statoil" tiešo konkurentu noteikšana un metodes cīņā ar tiem
Research Papers for university30
Evaluated! -
SIA "Lielzeltiņi" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university27
-
Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzieni
Research Papers for university24