Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:988317
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Fortech attīstības vēsture    5
1.1.  Uzņēmuma menedžments, organizācija    6
1.2.  Uzņēmuma attīstības statistika    9
1.3.  Fortech piedāvātie produkti un pakalpojumi un lielākie projekti    13
2.  Produkta virzīšana tirgū    16
2.1.  Reklāma    17
2.2.  Citas metodes    20
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūras un avotu saraksts    25
Extract

Autors šo kursadarba nolēma rakstīt tirgvedības priekšmetā, tāpēc ka ir nolēmis studēt šo priekšmetu arī turpmāk un mārketinga speciālisti šajās dienās ir pieprasīti. Ar kursadarba palīdzību autors mēģina izprast mārketinga praktiskās izpausmes uzņēmumā un konkrēti produkta virzīšanu tirgū.
Tā kā informācijas tehnoloģiju nozare mūsdienās ir aktuāla biznesā, tādēļ autors izvēlējās izpētīt šo nozari sīkāk, un konkrēti vienu no vadošajām informācijas tehnoloģiju (turpmāk IT) kompānijām Baltijas reģionā Fortech. Uzņēmuma darbība aptver visas galvenās IT industrijas nozares, tomēr galvenais Fortech darbības virziens ir kompleksu informatizācijas projektu izstrāde un ieviešana jeb informācijas tehnoloģiju sistēmas integrācija.
Kursadarba mērķis ir izpētīt produkta virzīšanu tirgū, jo tas ir pamats veiksmīgai uzņēmējdarbībai. Protams, arī tiks izpētīts pats uzņēmums kopumā.
Darbam par teorētisko bāzi ir ņemta V. Praudes, J. Beļčikova grāmata ”Mārketings”. Darbā ir izmantoti uzņēmuma pieejamā informācija internetā – mūsdienīgākais avots, protams, netiek aizmirsti arī citi avoti, tiek izmantota periodika – Latvijas lielāko laikrakstu un žurnālu raksti, kas tika ņemti no internetā esošās datu bāzes Lursoft.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register