Latvijā ir vairāki uzņēmumi, kuri nodarbojas ar grīdas segumu ieklāšanas pakalpojuma sniegšanu. Šī darba rakstīšanas gaitā neizdevās iegūt informāciju par citiem mārketinga vides pētījumiem, kas būtu veikti par šāda profila uzņēmumiem. Veicot aptaujas darba gaitā nonācām pie secinājuma, ka iedzīvotāji nav informēti par lielākajiem grīdas segumu ieklājējiem, bet gan zina tikai lielākās būvfirmas, kuras izmanto šo kompāniju pakalpojumus.
Šī darba galvenais mērķis ir izanalizēt, izmantojot mārketinga pētīšanas un plānošanas metodes, uzņēmuma “Grīdas” patreizējo stāvokli tirgū, attīstības tendences, kā arī nākotnes iespējas.
Darba uzdevums ir:
veikt uzņēmuma “Grīdas” mikro un makro vides analīzi,
veikt nozares analīzi, kurā darbojas uzņēmums “ Grīdas”,
veikt konkurences analīzi,
novērtēt tirgus ietilpību,
veikt SVID analīzi,
veikt segmentēšanu,
veikt mērķa tirgus noteikšanu,
analizēt uzņēmuma “ Grīdas” ”Veiksmes atslēgu”,
noteikt uzņēmuma “ Grīdas” misiju, mērķus un stratēģiju,
sastādīt uzņēmuma “ Grīdas” rīcības plānu stratēģijas īstenošanai 1 gadam.
Lai būtu iespējams izpildīt darbā dotos uzdevumus, ir nepieciešams:
Izpētīt likumdošanu, kas attiecas uz uzņēmējdarbības organizēšanu un vadīšanu;
Izpētīt zinātnisko un informatīvo literatūru, kā arī interneta resursus, kas attiecas uz uzņēmējdarbības organizēšanu un vadīšanu;
Veikt uzņēmumu, kuri nodarbojas ar grīdas segumu ieklāšanu, darbības izpētīšanu, lai varētu tos salīdzināt ar SIA „Grīdas”;…