Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:953912
 
Evaluation:
Published: 04.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma „Grīdas” mārketinga vides un situācijas analīze    5
1.1.  SIA „Grīdas” darbības apraksts    5
1.2.  SIA „Grīdas” mikro vides analīze    6
1.3.  SIA „Grīdas makro vides analīze”    8
1.4.  Būvniecības nozares analīze    11
1.5.  Konkurences analīze    12
1.5.1.  General Electric modelis    12
1.5.2.  Bostonas Konsultantu Grupas matrica    14
1.5.3.  Vispārējā konkurences novērtēšanas metode    15
1.6.  Tirgus ietilpības novērtēšana    18
1.7.  SVID (SWOT) analīze    19
2.  Mārketinga mērķi stratēģija un programma    22
2.1.  Segmentēšana    22
2.2.  Mērķa tirgus noteikšana    23
2.3.  Uzņēmuma „Grīdas” „veiksmes atslēga”    23
2.4.  Pircēju rīcības modelis    24
2.5.  SIA „Grīdas” misija, mērķi un stratēģija    25
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Bibliogrāfija    30
Extract

Latvijā ir vairāki uzņēmumi, kuri nodarbojas ar grīdas segumu ieklāšanas pakalpojuma sniegšanu. Šī darba rakstīšanas gaitā neizdevās iegūt informāciju par citiem mārketinga vides pētījumiem, kas būtu veikti par šāda profila uzņēmumiem. Veicot aptaujas darba gaitā nonācām pie secinājuma, ka iedzīvotāji nav informēti par lielākajiem grīdas segumu ieklājējiem, bet gan zina tikai lielākās būvfirmas, kuras izmanto šo kompāniju pakalpojumus.
Šī darba galvenais mērķis ir izanalizēt, izmantojot mārketinga pētīšanas un plānošanas metodes, uzņēmuma “Grīdas” patreizējo stāvokli tirgū, attīstības tendences, kā arī nākotnes iespējas.
Darba uzdevums ir:
veikt uzņēmuma “Grīdas” mikro un makro vides analīzi,
veikt nozares analīzi, kurā darbojas uzņēmums “ Grīdas”,
veikt konkurences analīzi,
novērtēt tirgus ietilpību,
veikt SVID analīzi,
veikt segmentēšanu,
veikt mērķa tirgus noteikšanu,
analizēt uzņēmuma “ Grīdas” ”Veiksmes atslēgu”,
noteikt uzņēmuma “ Grīdas” misiju, mērķus un stratēģiju,
sastādīt uzņēmuma “ Grīdas” rīcības plānu stratēģijas īstenošanai 1 gadam.
Lai būtu iespējams izpildīt darbā dotos uzdevumus, ir nepieciešams:
Izpētīt likumdošanu, kas attiecas uz uzņēmējdarbības organizēšanu un vadīšanu;
Izpētīt zinātnisko un informatīvo literatūru, kā arī interneta resursus, kas attiecas uz uzņēmējdarbības organizēšanu un vadīšanu;
Veikt uzņēmumu, kuri nodarbojas ar grīdas segumu ieklāšanu, darbības izpētīšanu, lai varētu tos salīdzināt ar SIA „Grīdas”;…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register