Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:344471
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Analītiskā apskata daļa    4
  Konkurētspējas jēdziens    4
  Uzņēmuma ārējās vides apzināšana    5
  Uzņēmuma konkurences vides raksturojums    7
  Attiecības starp uzņēmumu un vidi    10
  Pētījumu daļa    12
  Uzņēmuma Double Coffee darbības vispārējs apraksts    12
  Double Coffee Vīzija un misija    13
  Double Coffee iekšējās vides analīze    14
  Double Coffee ārējās vides analīze    15
  SVID (SWOT) analīze    17
  Uzņēmuma iekšējo konkurētspējas aspektu analīze    17
  Uzņēmuma ārējo konkurētspējas aspektu analīze    19
  Makkensija matrica    23
  Kopsavilkums    24
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Extract

Laikā, kad industriālo laikmetu ir nomainījis informācijas laikmets ir ļoti svarīgi katram uzņēmumam un tā vadītājam apzināt apkārtējo vidi. Uzņēmuma konkurences vide 21. Gadsimtā ir strauji mainīga un nepastāvīga, ik dienas nāk klāt jauna informācija par jauniem konkurentiem, pircēju vēlmēm, piegādātājiem, jauniem produktiem un, protams, konkurentiem, kuri arī nesnauž un izmanto katru minūti, lai paplašinātu savu tirgus daļu. Domāju, ka uzņēmuma izdzīvošana ir tieši atkarīga no tā darbiniekiem. Cik ļoti būs kompetenti vadītāji, cik labi būs izstrādāta stratēģija gan korporatīvā gan arī biznesa līmenī. Šie jautājumi ir uzņēmuma vadītāju ikdienas darba kārtībā.
Katram uzņēmumam jābūt spējīgam apgūt jaunus procesus un piemērot savu struktūru jauniem apstākļiem. Tam ir īpaši liela nozīme, saskaroties ar pārmaiņām un sarežģījumiem globālajā tirgū un cīnoties ar to radītajām sekām. Uzņēmuma stratēģija un organizatoriskās iespējas ir regulāri jāizvērtē. Uzņēmējdarbības vide sastāv no dažādām jomām, un uzņēmumam ir jāizprot šī vide un jāmāk tā pielāgot savai darbībai, kā arī dažās lietās jāmāk pielāgot sava darbība videi. Konkurenti nesnauž un viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register