Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:538536
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  „Latvijas balzams” apraksts    4
2.  SVID analīze un strateģijas izvele    6
2.1.  SVID analīzes būtība    6
2.2.  Stratēģijas izvēle    9
2.3.  AS „Latvijas Balzams” SVID analīze    10
2.4.  Draudu un iespēju matrica    12
3.  A/S „Latvijas Balzams” attīstības stratēģijas izstrāde izmantojot Ansofa tirgus attīstības matricu    18
3.1.  Ansofa matrica un uzņēmuma attīstības stratēģijas    18
3.2.  Ansofa matrica A/S „Latvijas Balzams” un uzņēmuma attīstības stratēģijas    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Bibliogrāfiskais saraksts    22
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Šī studijas darba mērķis bija - izpētīt uzņēmuma A/S „Latvijas Balzams” darbību no mārketinga viedokļa, veicot tas mārketinga vides un stratēģijas analīzi un darbības plānošanu.
2. Kursa darbā tika apkopoti nozīmīgākie dati par lielāko Baltijas valstīs alkoholisko dzērienu ražotāju A/S „Latvijas Balzams”.
3. Tika nodefinēti uzņēmuma galvenie mērķi un uzdevumi, ka arī tika analizēti uzņēmuma iespējas un draudi un tika izdarīti secinājumi par uzņēmuma stiprām un vājām pusēm, ka arī tika apkopota informācija par uzņēmuma situāciju mūsdienos.
4. Analizējot esošo informāciju, mēs izdarījam secinājumus, ka uzņēmuma konkurētspēja ļoti samazinājas un uzņēmumam jāizmanto citas augšanas stratēgijas, lai varētu atgūt sev iepriekšējo tirgus daļu (>40%).
5. Pašlaik uzņēmums ražo ap 100 dažādu nosaukumu dzērienus, kurus pārdod gan vietējā tirgū, gan eksportē uz Krieviju, Poliju, Igauniju un Lietuvu, Baltkrieviju, krainu, Skandināvijas valstīm un citur. Uzņēmums aizņem 33 % no kopēja tirgu Latvijā.
6. 2009. gadā tika ievērojami paaugstinājušies AS „Latvijas Balzama” akcijas cenas. Tas deva uzņēmumam nozīmīgo pamatu tālākai attīstībai. Investoru un partneru interese nopietni ietekmēja uzņēmuma gan kopējo kapitāli, gan uzņēmuma akcijas vērtību tirgū.
7. Nestabilā ekonomiskā situācija Latvijas valstī un nelabvelīgas uzņēmejiem izmaiņas likumdošanā izraisa produkta cenu paagstināšanu un, iespējams, pircēju skaita samazināšanu.
8. Neskatoties uz kritisko ekonomisko situāciju valstī un iedzīvotāju zemo pirktspēju, uzņēmuma mērķis 2010. gadā ir noturēt esošo tirgus daļu, kā arī turpināt eksporta tirgu apgūšanu, pilnveidojot produktu portfeli.
9. A/S „Latvijas Balzams” veiksmīgi īstenojuši izvirzītu attīstības stratēģiju – palielinājuši uzņēmuma produkcijas noietu eksporta tirgos. Arī turpmāk uzņēmuma darbības prioritāte būs eksporta apjomu veicināšana. Uzņēmums koncentrēs uz Baltijas valstu, kā arī ES valstu tirgu pilnīgāku apgūšanu.
10. Ar SVID analīzes metodēm un Ansofa matricas palīdzību mēs noteicam uzņēmumam nepieciešamo stratēgiju tālākai attīstībai un uzņēmuma mērķu sasniegšanai.
11. Uzņēmumam būtu labāk izvēlēties iespiešanās tirgū un diversifikāciju stratēģiju pēc Ansofa modeļa, jo tas darbojas ar esošā tirgū ar ešošām precēm un konkurē ar citu ražotāju produktiem. Diversifikāciju jāveido, jo „Latvijas Balzams” ir uzņēmums, kas nepartraukti attīstas un ieved jaunus produkcijas veidus tirgū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register