Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:540657
 
Evaluation:
Published: 03.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Secinājumi
• LIDO, sociālajos medijos saziņai izmanto ne tikai valodu un tekstus, bet arī attēlus;
• Komunikācijai sociālajos medijos ir informējošs, izklaides un brīdinājumu raksturs;
• Uzņēmuma tēlu ietekmē klientu emocijas;
• LIDO pievērš uzmanību arī cilvēku emocionālajiem aspektiem, piemēram, tam, ka bērniem ēdināšanas vietās nav garlaicīgi;
• Uzņēmums ziņo par sarežģījumiem un atvainojas klientiem par neērtībām;
• Respondenti labprāt seko LIDO aktivitātēm sociālajos tīklos;
• Respondenti uzskata, ka labākā komunikācijas virtuālā vieta ir draugiem.lv mājas lapa, jo tas ir Latvijas uzņēmums;
• Respondenti uzskata, ka LIDO uzņēmuma tēls ir pozitīvs un patīkams;
• Tēls veidojas ne vien sociālajos medijos, bet arī apmeklējot uzņēmumu, tomēr sociālie mediji to stiprina.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1346605
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register