Research Papers
Business and Law
Economics
Uzņēmuma LSEZ SIA "Hidrolats" iekšējās vides analīze-
Uzņēmuma LSEZ SIA "Hidrolats" iekšējās vides analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Organizācija un organizācijas iekšējās vides raksturojums | 5 |
1.1. | Organizācijas raksturojums | 5 |
1.2. | Organizācija iekšējās vides raksturojums | 7 |
2. | LSEZ SIA „Hidrolats” visparīgs raksturojums | 19 |
3. | Uzņēmuma LSEZ SIA „Hidrolats” iekšējās vides analīze | 23 |
3.1. | Uzņēmuma LSEZ SIA „Hidrolats” struktūras izmaiņu nepieciešamība | 30 |
Secinājumi un priekšlikumi | 33 | |
Avotu un literatūras saraksts | 35 | |
Pielikums | 37 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Apskatot un izanalizējot organizācijas iekšējas vides faktotus, organizācijas struktūras veidošanu uzņēmumā LSEZ SIA „Hidrolats” varam secināt:
1. Vissvarigākie organizācijas resursi ir: cilvēkresursi, pamatkapitāls un apgrozāmais kapitāls, tehnoloģija un informācija;
2. Vadības un darbinieku saikne, kā organizācijas struktūras viens no pamatelementiem, nodrošina organizācijas struktūras elementu, orientētu uz noteiktu mērķu sasniegšanu un mijiedarbību;
3. Katra organizācija darbojas ar saviem konkrētiem mērķiem, tomēr tām visām ir arī kopējais mērķis – apmierināt patērētāju vajadzības;
4. Jāpastav funkciju sadalījumam, lai darbinieki būtu atbildīgi par ierobežotu darbību kopumu, nevis visu uzdevumu, kāds ir uzņēmumam;
5. Uzņēmums LSEZ SIA „Hidrolats” ir viens no vadošajiem uzņēmumiem Latvijā, kurš nodarbojas ar čugunu lējumu, metāla konstrukcijas apstrādi un hidro cilindru ražošanu;
6. Lielākā daļa no darbiniekiem ir apmierināta ar savu darba apjomu un uzskatā, ka pienākumu apjoms ir pieiekošs. Taču apskatot darbinieku apmierinatību ar darba algu, tika vērojama tendence, ka pastavošas krīzes laikā ietvaros, daži vēlās lielāku darba samaksu;
7. Uzņēmums SIA “Hidrolats” izmanto intensīvu tehnoloģiju savā darbībā, jo katru operāciju, uzdevumu izpilda noteiktā secībā;
8. Kvalitāte un cena ir vissvarīgākais uzņēmuma spēks attiecībā pret konkurentiem. Cenas un kvalitātes savstarpēja atbilstība. Labas atsauksmes par produkcijas kvalitāti un piegāžu precizitāte, turklāt LSEZ SIA ”Hidrolats” nodrošina savai produkcijai garantiju, ko savukārt nenodrošina konkurenti;
9. Organizatoriskas struktūras maiņa no noslogotas funkcionālās struktūras uz produktu grupas struktūru ļaus LSEZ SIA „Hidrolats” ātrāk reaģēt uz apkārtējas vides apstākļiem, atrāk tūvoties mērķa izpildei, paaugstināt darbinieku interesi uz uzņēmējdarbību, ievēst jaunas tehnoloģijas un saglābāt esošas darba vietas, kā arī radīt jaunas darba vietas
10. Liepājā atrodas tranzīta „koridorā” un tās dod LSEZ SIA ”Hidrolats” iespēju piegadāt savu produkciju ES valstīm, NVS valstīm un Skandināviju valstīm, jo atrodas ļoti izdevīga ģeogrāfiska izvietojuma
11. Uzņēmumam pastāv problēmas mārketinga reklāmas jomā. Uzņēmums piedāvā ļoti labu produktu ar konkurētspējīgu cenu, bet cilvēki par to nav pietiekami informēti.
Balstoties uz iegūtiem secinājumiem var formulēt sekojošos priekšlikumus:
1. Tā kā, LSEZ SIA ”Hidrolats” nodarbojas ne tika ar hidraulisko cilindru ražošanu, bet arī ar čugunu lējumu un metālu konstrūkcijas apstrādi, varētu veikt funkcionālas struktūras nomaiņu uz produktu grupu struktūru, lai paaugstinātu pieprasījumu uz čugunu lējumu un metālu konstrukciju apstrādi. Šīs piedāvājums atļaujs LSEZ SIA „Hidrolats” ātrāk reaģēt uz apkārtējas vides apstākļiem, paaugstināt darbinieku interesi uz uzņēmējdarbību, saglābāt esošas darba vietas un piedāvāt jaunas darba vietas;
2. Kā arī būtu nepieciešams papildus veikt darbinieku apmācības darba kvalifikācijas paaugstināšanai, jo sakarā ar organizatoriskās struktūras maiņu, izmainās amatu pienākumi un darbiniekiem ir nepieciešama papildus apmācība;
3. Tā kā, uzņēmums LSEZ SIA „Hidrolats” piedāvā ļoti labu produktu par konkurētspējīgu cenu, bet cilvēki par to nav pietiekami informēti, būtu saprātīgi uzlabot un paplašināt reklāmu. Tas varētu sekmēt jaunu darba vietu, cilvēku ieintereses pieaugumu, kā arī varētu pieverst investoru uzmanību.
…
Ievads........................................................................................................................3.lpp. 1. Organizācija un organizācijas iekšējās vides raksturojums................................5.lpp. 1.1. Organizācijas raksturojums..........................................................................5.lpp. 1.2. Organizācija iekšējās vides raksturojums.....................................................7.lpp. 2. LSEZ SIA „Hidrolats” visparīgs raksturojums ................................................19.lpp. 3. Uzņēmuma LSEZ SIA „Hidrolats” iekšējās vides analīze................................23.lpp. 3.1. Uzņēmuma LSEZ SIA „Hidrolats” struktūras izmaiņu nepieciešamība...30.lpp Secinājumi un priekšlikumi.....................................................................................33.lpp. Avotu un literatūras saraksts...................................................................................35.lpp. Pielikumi.................................................................................................................37.lpp
- Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze
- Komercbankas iekšējās vides faktoru analīze
- Uzņēmuma LSEZ SIA "Hidrolats" iekšējās vides analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze
Research Papers for university19
-
Komercbankas iekšējās vides faktoru analīze
Research Papers for university48
Evaluated! -
Uzņēmuma SIA "Amatnieks” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university27
Evaluated! -
Uzņēmuma "Janvil Inc" mārketinga vides strātēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university28
Evaluated! -
Uzņēmuma SIA "Lattelekom" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university32
Evaluated!