Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:523941
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Uzņēmumam no paša sākuma jāstrādā pie sava zīmola tēla, tā uzdevums ir izvietot virkni darbību, kas atbilst mērķim un kurām izdodas iekļūt sabiedrībā. Tirgū tajā pašā nozarē ir liela konkurence, un šī iemesla dēļ darbs pie uzņēmuma mārketinga un komunikācijas būs būtisks jau no pirmā brīža.
Ja potenciālajam klientam ir padomā konkrēts zīmols, viņš noteikti iegādāsies kādu preci no tā. Būt par atsauci nozarē ir laba pārdošanas garantija, un, ja uzņēmumi strādā pie mārketinga darbībām, lai to panāktu, viņiem būs daudz lielāki panākumi nekā tiem, kas nerūpējas par savu zīmola tēlu.
Zīmola atpazīstamība- šis termins tiek plaši izmantots mārketinga jomā, lai novērtētu patērētāja informētības pakāpi par zīmolu. Mērķis ir novērtēt veidu, kā klients apzinās zīmolu, ja tas to atpazīst, un arī saistīt to ar saviem produktiem vai pakalpojumiem.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register