Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:552380
 
Evaluation:
Published: 13.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskais pamatojums    4
1.2.  Stratēģiskā plānošana    4
1.2.  Tirgus izpētes teorija    7
1.3.  Mārketinga teorētiskie aspekti    9
1.4.  Resursu vadības sistēmas process un tā nozīme uzņēmējdarbībā    11
2.  Uzņēmuma mārketinga plāns    16
2.1.  Tirgus situācija    16
2.2.  Tirgus dalībnieki    17
2.3.  Uzņemuma apraksts    17
2.4.  Produktu/pakalpojumu apraksts    18
2.5.  Uzņēmuma tirgus daļa un konkurenti    19
2.6.  Uzņēmuma SVID analīze    20
2.7.  Mārketinga komunikācija    21
2.8.  Produkta virzīšana tirgū    22
2.9.  Tiešais mārketings    23
2.10.  Mārketinga darbības novērtēšana    24
3.  K.Pīrsona korelācijas analīze    25
3.1.  Korelācija    25
3.2.  Korelācijas metodes rezultāti    26
  Secinājumi    33
  Izmantotās literatūras saraksts    34
Extract

Secinājumi
• Darba autors darba gaitā izsrādāja mārketinga plānu uzņēmumam SIA “X”, kas nodarbojas ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu, tirdzniecību, vērtēšanu, kā arī nokārto visas formalitātes, kas saistītas ar nekustamo īpašumu darījumu veikšanu.
• Mārketinga plāns sniedz uzņēmuma vadībai konkrētus norādījumus, kādā veidā uzņēmums var sasniegt mārketinga stratēģijas noteiktos mērķus – tās ir noteiktas darbības, noteiktā laika posmā un noteiktā vietā.
• Pirms tam svarīgi ir izvērtēt uzņēmuma konkurentus, esošās sabiedriskās attiecības un mārketinga komunikācijas darbības, kā arī to efektivitāti.
• Darba gaitā autors izskatīja uzņēmuma darbību sociālajos portālos, kā arī uzzināja, ka uzņēmums “X” nav aktīvs sevis reklamēšanā.
• Uzņēmumam ir nepieciešams būtiski uzlabot sabiedriskās attiecības, kā arī rūpīgi pārdomāt mārketinga komunikāciju plāna izstrādi.
• Autora versija par nepieciešamajām darbībām, lai popularizētu uzņēmumu līdz valsts līmenim ir finansiāli dārga, bet uzņēmuma apgrozījums to atļauj – tādā veidā šis uzņēmums, iespējams, popularizētu sevi tik tālu, ka kļūtu par vienu no lielākajiem un konkurētspējīgākajiem uzņēmumiem Latvijā.
• Korelācijas metodē tika izmantoti uzņēmuma “X” un 9 konkurentu apgrozāmie līdzekļi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register