Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:171321
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Uzņēmuma veicamo funkciju apgabali    3
2.1  Pakalpojumi    3
2.2  Administrācija    3
2.3  Sagāde    3
2.4  Personāldaļa    5
2.5  Finansu un grāmatvedības uzskaite    5
2.6  Pētniecība, izgudrojumi un attīstība    6
3.  Piegādātāji    6
4.  Patērētāji    8
5.  Kontaktauditorija    8
6.  Konkurenti    9
Extract

Šajā studiju darbā esmu izvēlējusies aprakstīt uzņēmuma mikrovidi. Mans izvēlētais uzņēmums būs veikals. Individuālais uzņēmums “Velves – 1”, veikals “Vidzemīta”, kurš atrodās Gulbenes rajona, Lizuma pagasta, Vēlēnā, “Atmiņās”, LV – 4415. Veikals “Vidzemīte” savu darbību uzsāka 1999. gada 28. augustā.
Bet tagad noskaidrosim, kas tad īsti ir tā mikrovide! Uzņēmuma iekšējā vide (mikrovide), kurā notiek konkrētu uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana, tiek raksturota kā universāla, neatkarīga no uzņēmuma organizatoriskās formas, tā apvieno visas funkcionālās vides ražošanas sistēmas iekšienē.
Šī shēma, kā jau mēs redzam, sastāv no dažādiem komponentiem. Uzņēmuma iekšējā vide parādīta funkcionēšanas apgabalos, kuri kopēji visiem uzņēmumu tipiem. Viena īpašnieka uzņēmuma visu funkciju veikšanu uzņemas viena persona.
Līdzīgi būs arī manā aprakstītajā uzņēmumā.







Uzņēmuma veicamo funkciju apgabali.

Pakalpojumi.
Veikals “Vidzemīte” nodarbojās ar pārtikas, alkohola, tabakas un rūpniecības preču pārdošanu. Šajā veikalā var arī preces pasūtīt pēc klienta vēlmēm, piemēram, no Gulbenes, konditorejas izstrādājuma kafejnīcas “Pienenīte” var pasūtīt svaigas tortes, ruletes u.c., bet no kafejnīcas “Jums” var pasūtīt svaigas karbonādes, kotletes, viltoto zaķi u.c.
Tāpēc, es uzskatu, ka pircējiem nav speciāli jābrauc uz pilsētu, lai iegādātos kulinārijas un konditorejas izstrādājumus, jo veikals piedāvā lielu klāstu salīdzinot ar citiem lauku veikaliņiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register