Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Uzņēmuma SIA "Aaaaaa" mārketinga vides un stratēģijas ana...-
Uzņēmuma SIA "Aaaaaa" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 1 | |
1. | Uzņēmuma darbības apraksts | 3 |
2. | Mikro vides analīze | 5 |
2.1. | Firma | 5 |
2.2. | Klienti | 6 |
2.3. | Piegādātāji | 7 |
2.4. | Konkurenti | 7 |
3. | Makro vide | 8 |
3.1. | Valsts demogrāfiskais stāvoklis | 8 |
3.2. | Valsts ekonomiskais stāvoklis | 9 |
3.3. | Zinātnes attīstība | 10 |
3.4. | Kultūras faktors | 10 |
4. | Nozares analīze | 11 |
4.1. | Iespēju un draudu matrica | 11 |
4.2. | Portera piecu spēku modelis | 13 |
5. | Konkurences analīze | 15 |
5.1. | Bostonas Konsultantu grupas matrica | 15 |
5.2. | General Electric modelis | 16 |
6. | SVID analīze | 18 |
7. | Segmentēšana | 20 |
8. | Mērķtirgus noteikšana | 21 |
9. | Uzņēmuma ’’Veiksmes atslēga’’ | 22 |
10. | Pircēju rīcības modelis | 23 |
11. | Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija | 23 |
12. | Secinājumi un priekšlikumi | 24 |
13. | Bibliogrāfiskais saraksts | 25 |
Atkritumi? Tāda vārda vispār nav! Viss, kas tika ņemts no dabas, tika arī atdots. Kārtīgs zemnieks savā saimniecībā izmantoja pilnīgi visu un vēl ieguva komposta veidā. Atkritumi savu kaitīgo iedarbību uz vidi sāka radīt tad, kad sāka ražot ķīmiski un mākslīgi radītas preces.; iesaiņojumus (polietilēna), kas sadalās ātrākais pēc 5 gadiem, un sadaloties veido indes, PET pudeles, kuras nesadalās, stikls utt.,. Atkritumi-tas ir 21 gadsimta lāsts. Kas tad īsti ir atkritumi? Kaut kas nevajadzīgs, izlietots, nepārstrādāts, kas samests vienā kaudzē. Tieši šajā brīdī arī sākas problēma. Latvijā vēl joprojām nepastāv vienota atkritumu apsaimniekošanas sistēma, kuras pakalpojumi būtu pieejami ikvienam iedzīvotājam un uzņēmumam. Atkritumu izbēršana neatļautās vietās rada virszemes un pazemes ūdeņu piesārņojumu, augsnes un ainavas degradāciju.
Uzņēmums SIA aaaaaaaaaaaaa’’ darbojas ar cieto sadzīves atkritumu savākšanu, to šķirošanu un transportēšanu uz pārstrādes punktiem. SIA ’’aaaaaaaaaa’’ ir samērā jauns uzņēmums, kas kā daudzi citi šāda veida uzņēmumi palīdz uzlabot ekoloģisko sistēmu Latvijā.
Ar vien vairāk tiek rīkotas akcijas un pasākumi vides sakopšanā, jo ar vien biežāk cilvēki atkritumus izmet tiem neparedzētā vietā. Vides piesārņotāji nav tikai cilvēki, tās ir arī firmas un uzņēmumi. Dabas aizsardzība ir viena no Eiropas Savienības vides politikas galvenajām aktualitātēm, un Baltijas Vides forums ir iesaistījies dažādu dabas aizsardzības projektu īstenošanā.[1.1]
Katrā Latvijas reģionā ir vairāki šāda veida uzņēmumi, taču to skaits salīdzinoši nav liels, tādēļ katram uzņēmumam ir stabila tirgus pozīcija. Šķērslis šai jomā ir nozares nepopularitāte, tieši mazāku uzņēmumu vidū. Uzņēmums SIA ’’Kurzemes Ainavas Roja’’ slēdz līgumus ar mājsaimniecībām un izvieto konteinerus atkritumu šķirošanai. Varētu teikt, ka mazākās pilsētās šāda veida uzņēmumiem nav konkurentu, jo katrā pilsētā par atkritumu savākšanu un šķirošanu atbild viens uzņēmums.…
Kursa darba mērķis ir apskatīt un analizēt SIA ’’ aaaaaaaaaaaaaa’’ pozīcijas tirgu, novērtēt šī uzņēmuma pakalpojumus, to vērtību. Pievērst uzmanību tam kā uzņēmums izmanto mārketinga instrumentus un stratēģijas. Kursa darba mērķa sasniegšanai ir jāiepazīstas ar atkritumu apsaimniekošanas nozari Latvijas tirgū, šo pakalpojumu virzību tirgū. Jāizdara secinājumi un jāizvirza priekšlikumi tirgus paplašināšanai un šīs nozares popularizēšanai. Izvirzīta mērķa sasniegšanai, studiju darbā risināmie uzdevumi varētu būt šādi: • veikt SVID analīzi nosakot uzņēmuma pakalpojumu stiprās un vājās puses, kā arī potenciālās iespējas un draudus; • izstrādāt Bostonas Konsultantu Grupas matricu balstoties uz uzņēmuma tirgus pieaugumu un konkurentu tirgus daļām; • izstrādāt General Electric modeli, uzņēmuma stratēģijas noteikšanai; • segmentēt un noteikt uzņēmuma mērķtirgu.
- SIA "Donate" marketinga vides un stratēģijas analīze un darbības planošana
-
Uzņēmuma "Priedes" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers19 Tourism, Traveling, Marketing, Advertising
- Uzņēmuma SIA "Aaaaaa" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma "Priedes" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university19
-
SIA "Donate" marketinga vides un stratēģijas analīze un darbības planošana
Research Papers for university22
-
Uzņēmuma "XXX" mārketinga un stratēģijas analīze
Research Papers for university19
-
Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university19
-
SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university16