Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:907400
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZŅĒMUMS SIA „ARKTIKA G” UN TĀ KORPORATĪVAIS TĒLS    3
1.1.  Uzņēmuma SIA „Arktika G” raksturojums    3
1.2.  Uzņēmuma SIA „Arktika G” korporatīvais tēls un tā problēmas    3
2.  UZŅĒMUMA SIA “ARKTIKA G” KORPORATĪVĀ TĒLA UZLABOŠANAS PLĀNS    5
  LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    9
Extract

2. UZŅĒMUMA SIA “ARKTIKA G” KORPORATĪVĀ TĒLA UZLABOŠANAS PLĀNS
SIA “Arktika G” ir manāmi jāuzlabo savs korporatīvais tēls, ne tikai, lai uzlabotu cilvēku domas un priekšstatu par kompāniju, bet arī palielinātu peļņu un savu vērtējumu Lursoft datu bāzē. Tēla uzlabošana jāveic vairākās daļās, strukturizēti un pēc plāna, lai viss process nenotiktu haotiski, bet pakāpeniski un plūstoši.
Pirmkārt, “Arktika G” būtu jāuzlabo abas mājaslapas- „Stender’s pica” mājaslapa un „Lauku virtuves un operatīvā alus bāra” mājaslapa. Tās vajadzētu ne tikai padarīt modernākas, bet arī praktiskākas, kā arī aizpildīt visas pieejamās mājaslapu sadaļas ar nepieciešamo informāciju, ja informācijas nav, tad šīs sadaļas izdzēst. Abas mājaslapas ir salīdzinoši pirmatnējas, tās vajadzētu padarīt izskatā un funkcijās modernākas un piešķirt tām interesantāku dizainu, lai klientiem rastos labs pirmais iespaids par kompāniju. Mājaslapām būtu jābūt interaktīvākām, iespējams, pat varētu izveidot kādu ar ēdināšanu saistītu datorspēli, kas piesaistītu jaunāko paaudzi, bērnus, kas pēc tam ar vecākiem varētu doties uz picēriju un par spēlē uzkrātajiem punktiem saņemt nelielu atlaidi, piemēram, saldējuma kokteilim.
Otrkārt, viens no svarīgākajiem aspektiem, par ko būtu jāpadomā kompānijai- profesionāla un draudzīga kolektīva iegūšana. Būtu nepieciešama stingrāka darbinieku atlase, kā arī speciālas apkalpojošā personāla apmācības, jo tieši par personālu tikušas iesniegtas visvairāk sūdzības. Darbiniekiem vajadzētu iziet bārmeņu, viesmīļu, pavāru kursus pie kādiem šīs sfēras profesionāļiem un tādas apmācības nav grūti atrast, to ir salīdzinoši daudz. Kvalitatīva un patīkama apkalpošana ir viens no “Arktika G ” un citu ēdināšanas uzņēmumu svarīgākajiem kritērijiem, kas veido tēlu. Darbiniekiem ir jāsaprot, ka tieši viņi ļoti ietekmē cilvēku domas, ne tikai par savu darba vietu, bet visu kompāniju kopumā. Piemēram, ja Saldus “Stender’s picā” kāds klients tiek nekvalitatīvi apkalpots, slikts priekšstats rodas par visām “Stender’s pica” picērijām, arī tām, kas atrodas Ventspilī, Kuldīgā un Talsos. Vēl kāda situācija, ko ievērojuši picēriju klienti ir biežā darbinieku nomaiņa. Lai arī patērētājiem nav zināms, kādēļ radušās problēmas darbinieku noturēšanā darba vietās, var tikai ieteikt risināt šo situāciju, radot darbiniekiem labākus apstākļus, piedāvāt dažādas priekšrocības, piemēram, atlaides ēdienu pasūtījumiem vai citus piedāvājumus, kas palīdzētu pret darbinieku biežo nomaiņu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1375531
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register