2. UZŅĒMUMA SIA “ARKTIKA G” KORPORATĪVĀ TĒLA UZLABOŠANAS PLĀNS
SIA “Arktika G” ir manāmi jāuzlabo savs korporatīvais tēls, ne tikai, lai uzlabotu cilvēku domas un priekšstatu par kompāniju, bet arī palielinātu peļņu un savu vērtējumu Lursoft datu bāzē. Tēla uzlabošana jāveic vairākās daļās, strukturizēti un pēc plāna, lai viss process nenotiktu haotiski, bet pakāpeniski un plūstoši.
Pirmkārt, “Arktika G” būtu jāuzlabo abas mājaslapas- „Stender’s pica” mājaslapa un „Lauku virtuves un operatīvā alus bāra” mājaslapa. Tās vajadzētu ne tikai padarīt modernākas, bet arī praktiskākas, kā arī aizpildīt visas pieejamās mājaslapu sadaļas ar nepieciešamo informāciju, ja informācijas nav, tad šīs sadaļas izdzēst. Abas mājaslapas ir salīdzinoši pirmatnējas, tās vajadzētu padarīt izskatā un funkcijās modernākas un piešķirt tām interesantāku dizainu, lai klientiem rastos labs pirmais iespaids par kompāniju. Mājaslapām būtu jābūt interaktīvākām, iespējams, pat varētu izveidot kādu ar ēdināšanu saistītu datorspēli, kas piesaistītu jaunāko paaudzi, bērnus, kas pēc tam ar vecākiem varētu doties uz picēriju un par spēlē uzkrātajiem punktiem saņemt nelielu atlaidi, piemēram, saldējuma kokteilim.
Otrkārt, viens no svarīgākajiem aspektiem, par ko būtu jāpadomā kompānijai- profesionāla un draudzīga kolektīva iegūšana. Būtu nepieciešama stingrāka darbinieku atlase, kā arī speciālas apkalpojošā personāla apmācības, jo tieši par personālu tikušas iesniegtas visvairāk sūdzības. Darbiniekiem vajadzētu iziet bārmeņu, viesmīļu, pavāru kursus pie kādiem šīs sfēras profesionāļiem un tādas apmācības nav grūti atrast, to ir salīdzinoši daudz. Kvalitatīva un patīkama apkalpošana ir viens no “Arktika G ” un citu ēdināšanas uzņēmumu svarīgākajiem kritērijiem, kas veido tēlu. Darbiniekiem ir jāsaprot, ka tieši viņi ļoti ietekmē cilvēku domas, ne tikai par savu darba vietu, bet visu kompāniju kopumā. Piemēram, ja Saldus “Stender’s picā” kāds klients tiek nekvalitatīvi apkalpots, slikts priekšstats rodas par visām “Stender’s pica” picērijām, arī tām, kas atrodas Ventspilī, Kuldīgā un Talsos. Vēl kāda situācija, ko ievērojuši picēriju klienti ir biežā darbinieku nomaiņa. Lai arī patērētājiem nav zināms, kādēļ radušās problēmas darbinieku noturēšanā darba vietās, var tikai ieteikt risināt šo situāciju, radot darbiniekiem labākus apstākļus, piedāvāt dažādas priekšrocības, piemēram, atlaides ēdienu pasūtījumiem vai citus piedāvājumus, kas palīdzētu pret darbinieku biežo nomaiņu.
…