Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:793140
 
Evaluation:
Published: 28.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SIA „Baltic Motors Ltd.” MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    5
1.1.1.  Ford vēsture un SIA „Baltic Motors Ltd.” darbība    5
1.2.1.  Makrovides faktori    11
1.2.2.  Tirgus segmentēšana    14
2.  Konkurence    20
2.1.  Bostona konsultantu grupas matrica    20
2.2.  Portera piecu spēku modelis    21
3.  Situācijas analīze    25
3.1.  Iespējas un draudu analīzes tabula    25
3.3.  tabula. Uzņēmums-valsts    27
3.2.  Iespēju un draudu matricas    28
3.3.  SWOT analīze    29
3.4.  General Electric modelis    30
  SECINĀJUMI    32
  PRIEKŠLIKUMI    32
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    33
Extract

"Baltic Motors Ltd." ir dibināts 1992.gadā un no tā laika ir "Ford Motor Company" autorizētais dīleris Latvijā. 2003.gadā 15.aprīlī «Baltic Motors Ltd.» kļuva par Land Rover oficiālo pārstāvi Latvijā. Kopš 2008. gada 1. janvāra «Baltic Motors Ltd.» ir otrais oficiālais «Mazda» dīleris Latvijā. [6.2.] Šo gadu laikā uzņēmums attīstījās un ieņem 9 vietu pēc jauno automašīnu pārdošanas apjoma, ka arī ir atvēris vairākus autocentrus visā Latvijā.
Neskatoties uz vispārējo jauno automašīnu pārdošanas apjomu samazināšanu (-43,7%) [6.3.], SIA "Baltic Motors Ltd." pārdošanas apjomi 2008. gada laikā ir diezgan stabili. [6.5.]
Darba mērķis ir izpētīt SIA „Baltic Motors Ltd.” vidi un izanalizēt to ietekmējošos faktorus, tā rezultātā izdarīt secinājumus un atklāt potenciālās tirgus iespējas, kā arī izstrādāt argumentus priekšlikumus, kas saistīti ar produkcijas virzības tirgū iespējām. Lai to veiktu darbā ir jāatspoguļo uzņēmuma vēsture, mērķi, iekšējā un ārējā vide, kā arī Ford automašīnu raksturojošie dati, vieta tirgū, mērķa auditorija un stratēģija, lai panāktu maksimālu pārdošanas apjomu.
Izvirzīto mērķu sasniegšanai ir nepieciešamas veikt sekojošus uzdevumus:
Iepazīties ar uzņēmumu kopumā, tas ir, apskatīt tā vēsturi un darbību, lai zinātu ar ko uzņēmums nodarbojas un kā ir attīstījies;
Izpētīt uzņēmuma organizatorisko struktūru;
Izanalizēt faktorus, kas ietekmē SIA „Baltic Motors Ltd.” iekšējo un ārējo vidi, izprast uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus, kuri iekšējie un ārējie spēki ietekmē uzņēmuma darbību;
Veikt segmentēšanu, lai uzzinātu Ford markas automašīnu iespējamo mērķa grupu, un noskaidrot potenciālus pircējus;
Izvirzīt mārketinga mērķus un izvēlēties stratēģiju, lai veidotu pēc iespējas lielākus Ford markas automašīnu pārdošanas apjomus;
Izvērtēt mārketinga kompleksu un plānot mārketinga programmas aktivitātes, lai izveidotu efektīvu automašīnas virzības modeli tirgū;
Izdarīt secinājumus un priekšlikumus, novērtējot gan uzņēmuma, gan arī Ford markas automašīnu vājās un stiprās puses un veikt ieteikumus to uzlabošanai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1133903
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register