Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Uzņēmuma SIA "OSVAL un KO" tirgzinību vides analīze-
Uzņēmuma SIA "OSVAL un KO" tirgzinību vides analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Īss uzņēmuma apraksts | 5 |
2. | Makrovides analīze | 6 |
3. | Tirgus raksturojums, lielums, attīstība | 14 |
4. | SVID analīze | 16 |
4.1. | Svid analīze, paplašināta matrica | 19 |
5. | Konkurences un konkurentu analīze | 23 |
6. | Uzņēmuma iekšējā analīze | 28 |
6.1. | Segmentēšana | 28 |
6.2. | Mārketinga mix elementi pēc to svarīguma pakāpes | 29 |
6.3. | Produkts | 29 |
6.4. | Cilvēki | 30 |
6.5. | Cena | 30 |
6.6. | Sadale | 30 |
6.7. | Virzīšana | 31 |
6.8. | Procesi | 31 |
7. | Misija, vīzija, mērķi, stratēģijas | 32 |
8. | SIA „OSVAL un KO” mārketinga stratēģijas | 33 |
9. | Plāns stratēģijas realizēšanai | 38 |
9.1. | Ar produktu saistītas aktivitātes | 38 |
9.2. | Cenu veidošanas lēmumi | 39 |
9.3. | Sadales aktivitātes | 40 |
9.4. | Virzības tirgū aktivitātes | 41 |
9.5. | Cilvēki un processi | 42 |
Secinājumi un priekšlikumi | 43 | |
Izmantotas literatūras un avotu saraksts | 45 |
Cilvēki vienmēr grib aprīkot savu mājokli vai darba vietu tā, lai tā būtu ērta, skaista, lai saules stari un citas gaismas no ārpuses netraucētu darbam un atpūtai. Tieši tāpēc žalūziju ražošana un pārdošana ir ļoti aktuāla un populāra. Arvien vairākas firmas, kuras ražo plastikāta logus un durvju grib sadarboties, vai kooperēt tieši ar žalūzijas ražošanas firmām, jo skaistas, pārdomātas žalūzijas ir ļoti labs kompliments skaistam logam. Šajā nozarē darbojas relatīvi nedaudz firmu, bet, visiem uzņēmumiem ir jābūt konkurētspējīgiem cenas un kvalitātes ziņā.
Žalūzijas ir produkts kurš nepieciešams gandrīz visur, kur ir logi. Protams, ka pasūtītājs grib izvēlēties sev tieši to modeli, kurš vairāk piestāv pie viņa loga, interjera, garastāvokļa un ir viņa gaumē. Ne reti žalūzijas tiek piedāvātas kopā ar plastikātiem logiem vai kad tiek veikti remonta darbi.
Ar katru gadu atvērās arvien vairāk uzņēmumu, kas piedāvā žalūziju izgatavošanas un uzstādīšanas pakalpojumus un tirgo ar tiem. Rīga pagaidām ir ne tik daudz uzņēmumu, kuri nodarbojas tieši ar izgatavošanu, bet ir pārāk daudz, kuri nodarbojas ar sortimentu piedāvāšanu un tirdzniecību. Pastāv ļoti stingra un liela konkurence. Tieši tāpēc katram uzņēmumam ir ļoti svarīgi saplānot savu darbību, lai būtu konkurētspējīgām.
Kursa darba mērķis ir izstrādāt detalizētu mārketinga plānu SIA „OSVAL un KO” žalūzijām, lai izvērtētu tirgus iespējas un plānotu nepieciešamās mārketinga aktivitātes veiksmīgai uzņēmuma turpmākai attīstībai.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai, kursa darbā risināmie uzdevumi ir šādi:
Sastādīt mārketinga programmu, lai optimizētu uzņēmuma stratēģijas;
Izanalizēt SIA „OSVAL un KO” ārējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu potenciālās iespējas un iespējamos draudus, kā arī pozīcijas tirgū salīdzinot ar konkurentiem;
Sastādīt virzīšanas aktivitāšu plānu, lai spētu noteikt, kādas aktivitātes un pasākumus ir paredzēts virzīt noteiktā laika periodā un cik liels reklāmas budžets ir paredzēts to realizēšanai;
Izstrādāt mārketinga mērķus, lai varētu izvēlēties optimālākās stratēģijas mērķu īstenošanai;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veiktās analīzes datus un piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākai darbībai.
Izanalizēt SIA „OSVAL un KO” iekšējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājas puses;
Noteikt mārketinga stratēģijas, lai noteiktu un izveidotu efektīvākus mārketinga darbības pasākumus;
Kursa darbā tiks izmantotas dažādas pētījuma metodes, t.i., salīdzināšanas metodes, grupēšana, analītiskās pētījuma metodes, t.i., tirgus izpēte, praktiskās pētījuma metodes žalūzijas tirdzniecībā un izgatavošanā, tabulas un grafiskas metodes.
Kursa darbā tiks izmantoti šādi literatūras avoti:
Latvijas Republikas likumi un valdības lēmumi;
Vispārēja un speciālā literatūra;
Valsts statistikas dati;
Periodiskie izdevumi;
Uzņēmuma nepublicētie materiāli;
Interneta resursi.
Kursa darbā tiks analizēta uzņēmuma darbība kopš tā darbības sākuma, t.i., kopš 1993.gada 14.jūlija, un līdz tekoša gada beigām.
Kursa darbā tiks analizēti un izstrādāti mārketinga mērķi un mārketinga komplekss un aktivitātes tirgū vienam gadam, kā arī tiks analizēts tirgus stāvoklis Rīgā. …
Kursa darbs marketingā "Uzņēmuma XXX tirgzinību vides analīze."
- Ārējās tirdzniecības struktūra un dinamika Latvijā – eksporta analīze 2000.–2006.
- Mārketinga vides, konkurences un nozares analīze
- Uzņēmuma SIA "OSVAL un KO" tirgzinību vides analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Ārējās tirdzniecības struktūra un dinamika Latvijā – eksporta analīze 2000.–2006.
Research Papers for university9
-
Mārketinga vides, konkurences un nozares analīze
Research Papers for university20
-
Mārketinga darbības analīze
Research Papers for university14
-
A/S "Rīgas dzirnavnieks" finanšu pārskatu analīze
Research Papers for university20
-
Uzņēmuma izmaksu analīze
Research Papers for university18