Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:497041
 
Evaluation:
Published: 17.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga plānošanas un konkurētspējas teorētiskās pamatnostādnes    5
1.1.  Konkurētspējas būtība    5
1.2.  Mārketinga plānošanas būtība un paņēmieni    7
1.3.  Mārketinga plānošanas procesa posmi    11
2.  Uzņēmuma „Pilsētas līnijas” mārketinga izpēte    13
2.1.  Uzņēmuma piedāvājuma un klientu izpēte    13
2.2.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojums    17
2.3.  Uzņēmuma vadības procesu raksturojums    19
2.4.  Uzņēmuma konkurences vides izpēte    22
2.5.  Uzņēmuma SVID analīze    24
3.  Uzņēmuma „Pilsētas līnijas” mārketinga plāns konkurētspējas paaugstināšanai    27
3.1.  Uzņēmuma mērķa tirgus    27
3.2.  Uzņēmuma mārketinga plāna galvenie virzieni    28
3.3.  Hierarhijas analīzes metodes pielietojums    30
3.3.1.  Alternatīvu un kritēriju novērtējums    34
3.3.2.  Prioritāšu aprēķins    35
3.3.3.  Rezultātu analīze    39
  Secinājumi un priekšlikumu    42
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    45
Extract

Secinājumi un priekšlikumu
Izstrādājot darbu, tiek izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Uzņēmuma konkurētspēja ir spēja ražot preces un sniegt pakalpojumus augstākā kvalitātē un ar zemākām izmaksām, nekā to spēj uzņēmuma konkurenti. Īpašā niša, kurā uzņēmums spēj būt noteicošs konkurentu starpā nosaka peļņas gūšanas un uzņēmuma izaugsmes iespējas.
2. Pastāv atšķirīgas pieejas jautājumā, kā uzņēmumam nodrošināt konkurētspēju. Konkurence tiek uzskatīta par uzņēmējdarbības virzītājspēku, kas liek uzņēmējam piedomāt pie tā, kā savu produktu vai pakalpojumu padarīt patērētājam pievilcīgāku.
3. Visu līmeņu uzņēmuma darbinieku nepārtrauktas kompetences paaugstināšana ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas pašreizējos mainīgajos apstākļos palīdz uzņēmumam saglabāt konkurences priekšrocības ilgtermiņā.
4. Labāko mārketinga stratēģiju paplašināšanas programmu nosaka uzņēmējdarbības vides izpēte, noteikta tirgus, segmenta izpēte, patērētāju vajadzību analīze, tirgus attīstības iespēju analīze, konkurentu darbības analīze.
5. Mārketinga iespēju analīze ietver patērētāju vajadzības un rīcības izpēti un uzņēmuma iespēju apmierināt tās vajadzības labāk un intensīvāk, nekā to paveic konkurenti. Analīzi palīdz veikt stratēģiskās plānošanas esamība ar izvirzītiem mērķiem.
6. Mārketinga veidošanas procesā būtiska ir 4P Marketing Mix sistēma, kas ir mārketinga vadības rīks un M. Portera 5 faktori, kas nosaka konkurences intensitāti konkrētajā nozarē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register