Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,95 (19%)
Discounted price*:
4,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:518536
Evaluation:
Published: 15.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Preču dizaina un noformējuma vēsture    4
1.1.1.  Dizains – skaidrojums un būtība    4
1.1.2.  Dizains un produktu attīstības process    5
1.2.  Preces ārējais izskats un iesaiņojuma funkcijas    5
1.2.1.  Preces un patērētāja aizsardzība    8
1.2.2.  Preces saturēšana    8
1.2.3.  Preces atspoguļošana    8
1.2.4.  Preces virzīšana pie pircēja    8
1.2.5.  Preces lietošanas atvieglošana    9
1.3.  Uzņēmuma SIA „Pure Chocolate” raksturojums    10
1.3.1.  SIA "Pure Chocolate" šokolādes dzēriens    11
2.  Praktiskā daļa    12
2.1.  Secinājumi par aptauju    21
2.2.  SVID analīze    22
3.  Izmantotā literatūra    24
4.  Secinājumi    25
5.  Priekšlikumi    25
  Pielikums    26
Extract

4. Secinājumi
1. Pazeminot pašizmaksu, bet neuzlabojot preces ārējo izskatu, ergonomiku, nevarēs palielināt preču pārdošanas apjomus.
2. Dizains rada pirmo iespaidu par produktu un paliek atmiņā, kā arī kalpo kā komunikācijas līdzeklis, tā pat kā dizains, arī iepakojums ir būtisks, jo ar to var gan paplašināt produktu derīguma termiņu, kā arī ar radošu iepakojumu piesaistīt patērētājus.
3. Tieši ar iesaiņojuma palīdzību var sekmēt pircēja piesaistīšanu, tā ir pircējam visredzamākā preces daļa
4. SIA „Pure Chocolate” šokolādes dzēriena pakojuma dizainā ir jāmaina materiāla veids, lai tas būtu ērtāks un parocīgāks pircējiem.
5. Veicot SVID analīzi , secināju, ka stiprās puses un iespējas ir vairāk kā vājās puses un draudi, šāds pārsvars ir pozitīvi vērtējams.
6. Pēc aptaujas anketas apkopotajām atbildēm varu secināt, ka šokolādes dzēriens nav kārtīgi pamanāms veikala plauktos, ir nepieciešams to izcelt, mainīt iepakojumu vai tā atrašanās vietu.

5. Priekšlikumi
1. Mācīties no savas, kā arī no pieredzējušāku uzņēmumu darbības
2. Nepārtraukti pilnveidoties un uzkrāt kā praktisko pieredzi, tā arī teorētiskās zināšanas;
3. Piedalīties informācijas apmaiņā un komunicēt ar citiem uzņēmumiem
4. Pārvietot produktu t pie piena pakām, piesaistot pircējus un radot vēlmi to iegādāties, izmēģināt ko jaunu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,64 €
Work pack Nr. 1346268
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāmas vizuālā noformējuma pilnveidošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/518536

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register