Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:573066
 
Evaluation:
Published: 15.08.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA „Tehniskais centrs” darbības analīze    4
1.1.  Uzņēmuma struktūra    4
1.1.1.  Metināšanas nodaļa    4
1.1.2.  Laboratorijas nodaļa    5
1.1.3.  Nodaļas kā vienots uzņēmums    7
2.  Uzņēmuma veicinošo faktoru izpēte    9
2.1.  Tirgus izpēte    9
2.2.  Rezultātu analīze    10
2.2.1.  Konkurenti    11
2.2.2.  Nākotnes konkurence    13
3.  Uzņēmuma attīstības bremzējošie faktori un riski    15
  Secinājumi    16
  Priekšlikumi    17
  Literatūras avoti    18
Extract

Lai jebkurš uzņēmums varētu veiksmīgi pastāvēt un attīstīties ir nepieciešams veikt tirgus izpēti. Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tie nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām. Informācija kļūst tikpat svarīgs vadīšanas objekts kā nauda, izejvielas, iekārtas un personāls. Taču grūti atrast uzņēmumu, kas būtu pilnīgi nodrošināts ar informāciju par tirgu.
2.1. Tirgus izpēte.
Tirgus izpēte ir process, kurā tiek ievākta, analizēta un apkopota informācija par patērētājiem. Mārketinga pētījumi papildus ietver arī vispārēju tirgus analīzi, konkurentu darbības un dažādu marketinga ārējās vides faktoru, piemēram, valdības darbības vai ekonomikas attīstības posmu analīzi[1., 78. lpp.].
Svarīgs aspekts ir tas, vai pētījumā iegūtā informācija būs vērtīgāka salīdzinājumā ar tās iegūšanā un apkopošanā ieguldītajiem līdzekļiem. Tirgus izpēte visbiežāk ir saistīta ar visai augtām izmaksām gan laika, gan naudas līdzekļu ziņā, un dažkārt izdevīgāk ir uzsākt projektu bez iepriekšējas izpētes veikšanas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1324690
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register