Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:726323
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Katrs uzņēmums ir organizācija, dažādu struktūrvienību, personību un kultūru kopums, kas darbojas strauji mainīgs tirgus apstākļos. Dinamiska ārējā vide, kurā ir draudz tehnoloģisku, finansiālu un politisku faktoru, pastāvīgi iedarbojas uz uzņēmumu, koriģējot tāldarbību. Ņemot vērā iekšējo un ārējo apstākļu ietekmi, uzņēmuma vadīšanas uzdevums ir panākt tās rīcībā esoša resursu un iespēju atbilstību situācijai tirgū. Biznesa mārketinga analīze un uzņēmuma resursu plānošanas un vadības sistēma ir jebkura uzņēmuma sekmīgas darbības pamatā.
Pareizi veikta mārketinga analīze vēl negarantē pozitīvus rezultātus, ja uzņēmuma rīcībā nav nacionālas un efektīvas menedžmenta sistēmas, kas ir jebkura ražošanas (pakalpojumu sniegšanas) uzņēmuma darbības pamatā.
Bez skaidri izteiktas stratēģijas, esošā biznesa analīzes un noregulētas menedžmenta sistēmas uzņēmums var izdzīvot neilgu laiku, pateicoties laimīgām nejaušībām. Menedžmenta sistēmas darbības rezultāti ir atkarīgi no pareizas uzņēmuma stratēģijas izvēles. Ja uzņēmuma vadīšanai un plānošanai nav skaidru, saskaņotu un sasniedzamu mērķi, tā nedos gaidītos rezultātus. Neesot efektīvai un racionālai plānošanas un vadīšanas sistēmai, neviens uzņēmums nespēs iegūt un noturēt līderpozīciju tirgū, jo tas neizbēgami zaudēs sacensībā par ātrāku piegādes laiku, kvalitāti, cenu utt. Ar citiem, līdzīga rakstura darbības uzņēmumiem. Tādēļ mārketinga analīzes un menedžmenta principu zināšana palīdz efektīvāk strādāt ne vien vadītājam, bet arī ļauj apzināt visas organizācijas darbības principus. Rezultāts ir uzņēmuma izšķirošo stipro pušu, to racionālas izmantošanas iespēju, kā arī vājo pušu un to stiprināšanas ceļu izpratne.
Šajā darbā tiek analizēta reāla uzņēmuma „A” darbība. Tālāk tekstā tiek lietots saīsinājums – uzņēmums.
Savas pastāvēšanas laikā uzņēmums ir sasniedzis atzīstamu stāvokli drošības sistēmu tirgū, bet tajā pat laikā uzņēmumā iezīmējas iekšējas problēmas, kuras traucē sekmīgi veikt uzņēmējdarbību. Ļaujot esošajām problēmām attīstīties arī tālāk, uzņēmums var īsā laikā zaudēt iegūtās pozīcijas drošības sistēmu tirgū. Darbības analīzes nepieciešamību nosaka apstāklis, ka firmai trūkst skaidra attīstības virziena ( stratēģijas un taktikas).
Darbā lietotais jēdziens (apzīmējums) „drošības sistēmas) nozīmē tehnikas iekārtas, kas nodrošina klienta nekustamā īpašuma ( objekta) drošību. Ar drošības sistēmas tiek saprastas sekojošas iekārtas un to veidotas sistēmas:
ugunsdzēsības signalizācija;
apsardzes signalizācija;
piekļūšanas kontroles sistēmas;
ugunsgrēka izziņošanas sistēmas;
video novērošanas sistēmas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1228624
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register