Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:526280
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  KOPSAVILKUMS    4
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    6
2.  Uzņēmuma organizātoriskā struktūra    6
3.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums    8
4.  Tirgus analīze    9
5.  Mārketinga stratēģija    10
6.  Riski, to mazināšanas iespējas    12
7.  Problēmas raksturojums    12
8.  Problēmsituācijas risinājuma organizatoriskais plāns    12
9.  Plānoto finanšu rezultātu novērtējums    17
  Nobeigums    20
  Izmantotā literatūra un avoti    21
Extract

Nobeigums
Veiksmīga uzņēmuma darbība ir atkarīga ne tikai no pareizas uzņēmuma vadīšanas, bet arī no uzņēmuma darbinieku savstarpējas sastrādāšanās kopīgu mērķu īstenošanai, ko uzņēmuma vadītāji var panākt, pareizi motivējot darbiniekus. Darbiniekiem katru mēnesi pie algas saņem klāt 10 LVL līdz nākamā gada sākumam. Šī apbalvojuma sistēma kalpo kā stimuls darbiniekiem strādāt arvien labāk un censties sasniegt augstākus rezultātus. Svarīgs faktors uzņēmuma veiksmīgas darbības nodrošināšanai ir darba motivācijai. Motivācijas trūkums ir problēma, kura ir nopietni jārisina, jebkurā uzņēmumā, jo motivācijas trūkums atstāj iespaidu uz uzņēmējdarbību.
Lai veicinātu uzņēmējdarbības efektivitātes paaugstināšanos ļoti svarīgs ir vadības stils kādu piekopj uzņēmuma vadība. Atkarībā no vadības stila tiek paaugstināta vai tieši otrādi pazemināts darba ražīgums. Uzņēmuma darbiniekiem ir konkrēti sadalīti pienākumi, līdz ar to nav iespējama pienākumu dublēšana un veltīga laika tērēšana. Katra darbinieka izglītība atbilst savu pienākumu izpildei, tādā veidā nodrošinot kvalitatīvu darba izpildi gan pakalpojumu, gan administrācijas sfērā.
Uzņēmējdarbības vides nosacījumi un pārvērtības ir jāpieņem aktīvi, nepārtraukti vērojot un noskaidrojot riska varbūtības, kā arī meklēt iespējas, kā mainīgās vides pārvērtības izmantot uzņēmējiem savā labā. Katram uzņēmējam ir jāpazīst sava apkārtējā vide un tās izmaiņu raksturs, gan jāprot reaģēt uz šīm izmaiņām, lai veiksmīgi varētu izvairīties no nevēlamiem zaudējumiem. Lai veiksmīgi iepazīstinātu konkrētu cilvēku grupu ar veikala piedāvāto sortimentu un instrumentu apkopes un remonta pakalpojumu klāstu, tiek noteikta mērķauditorija, ko prognozējot klientu rīcību, ļoti svarīgi zināt viņa izvēles kritērijus: vai viņus interesē produkcijas kvalitāte, vai viņš dod priekšroku zemām cenām, varbūt viņš visvairāk rūpējas par savu prestižu, prasa augstu apkalpošanas kvalitāti u.c.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register