Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:332362
 
Evaluation:
Published: 22.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
1.1.  Tele2 Latvijā    3
1.2.  Tele2 AB Grupa    4
2.  Uzņēmuma piedāvājuma analīze    5
2.1.  Piedāvājums privātpersonām    5
2.2.  piedāvājums uzņēmumiem jeb piedāvājums biznesam    8
3.  Uzņēmuma vērtības    10
4.  Uzņēmuma konkurentu analīze    11
5.  Uzņēmuma mērķu un stratēģijas analīze    12
6.  Uzņēmuma vadības un organizācijas raksturojums    13
7.  Ārējās vides analīze    15
8.  Uzņēmuma SVID analīze    17
9.  Finanšu plānošanas analīze    18
10.  Problēmu un risku analīze    19
11.  Mārketinga plāna analīze    20
12.  Secinājumi un priekšlikumi    22
13.  Informācijas avoti    23
Extract

12. Secinājumi un priekšlikumi
Tele2, kā Tele2 AB grupas uzņēmums, ir nozīmīgs telekomunikāciju jomas spēlētājs Latvijas tirgū. Uzņēmuma vadības plāns tiek īstenots šādos virzienos:
1. uzņēmuma sniegto pakalpojumu paplašināšana;
2. uzņēmuma esošo klientu ilgtermiņa sadarbības veidošana un jaunu klientu piesaiste;
3. savu konkurētspējīgo īpašību nostiprināšana, pilnveidojot tehnoloģijas, investējot uzņēmuma tehniskajā bāzē un darbinieku kompetencēs.
Uzņēmuma darbības joma ir ļoti dinamiska un uzņēmuma vadības īstenotā stratēģija- nepārtraukti investēt uzņēmuma attīstībā, kā arī jaunu produktu, pakalpojumu sniegšanā, ļauj uzņēmumam saglabāt vai pat atsevišķos segmentos palielināt savu tirgus daļu.
Uzņēmuma jāizmanto sava priekšrocība, kas ir pateicoties tam, ka uzņēmums ir Tele2 AB grupas dalībnieks un var sniegt konkurētspējīgu pakalpojumu vairākās Eiropas Savienības valstīs, tādejādi apsteidzot savus vietējos konkurentus.
Uzņēmums proaktīvi iegulda jaunu, inovatīvu tehnoloģiju izstrādē un attīstībā, tādejādi apsteidzot savus konkurentus, piemēram, šobrīd notiek sīva cīņa par 5G izveidi, jo tas paver uzņēmuma iespējas sniegt biznesam noderīgu pakalpojumu – lielo datu (big data) pārraidi, kas nodrošina lietu interneta darbību (IoT jeb Internet of Things) – dažādi sensori un rādītāji, ko uzņēmumi uzstāda savās telpās, iekārtās un to pārraidītie dati šobrīd jau tiek lēsti apjoma ziņā kā 20% no visām ierīcēm, kas ir salīdzinoši liels tirgus apmērs un likumsakarīga ir šī operatoru sacenšanās par šo tirgus segmentu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register