12. Secinājumi un priekšlikumi
Tele2, kā Tele2 AB grupas uzņēmums, ir nozīmīgs telekomunikāciju jomas spēlētājs Latvijas tirgū. Uzņēmuma vadības plāns tiek īstenots šādos virzienos:
1. uzņēmuma sniegto pakalpojumu paplašināšana;
2. uzņēmuma esošo klientu ilgtermiņa sadarbības veidošana un jaunu klientu piesaiste;
3. savu konkurētspējīgo īpašību nostiprināšana, pilnveidojot tehnoloģijas, investējot uzņēmuma tehniskajā bāzē un darbinieku kompetencēs.
Uzņēmuma darbības joma ir ļoti dinamiska un uzņēmuma vadības īstenotā stratēģija- nepārtraukti investēt uzņēmuma attīstībā, kā arī jaunu produktu, pakalpojumu sniegšanā, ļauj uzņēmumam saglabāt vai pat atsevišķos segmentos palielināt savu tirgus daļu.
Uzņēmuma jāizmanto sava priekšrocība, kas ir pateicoties tam, ka uzņēmums ir Tele2 AB grupas dalībnieks un var sniegt konkurētspējīgu pakalpojumu vairākās Eiropas Savienības valstīs, tādejādi apsteidzot savus vietējos konkurentus.
Uzņēmums proaktīvi iegulda jaunu, inovatīvu tehnoloģiju izstrādē un attīstībā, tādejādi apsteidzot savus konkurentus, piemēram, šobrīd notiek sīva cīņa par 5G izveidi, jo tas paver uzņēmuma iespējas sniegt biznesam noderīgu pakalpojumu – lielo datu (big data) pārraidi, kas nodrošina lietu interneta darbību (IoT jeb Internet of Things) – dažādi sensori un rādītāji, ko uzņēmumi uzstāda savās telpās, iekārtās un to pārraidītie dati šobrīd jau tiek lēsti apjoma ziņā kā 20% no visām ierīcēm, kas ir salīdzinoši liels tirgus apmērs un likumsakarīga ir šī operatoru sacenšanās par šo tirgus segmentu.
…