Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:389290
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

SIA “Telia MultiCom” iekšējās vides faktori.


Mērķi:
Telia MultiCom ir izvirzījusi sev mērķi līdz 2007. gadam palielināt interneta abonentu skaitu līdz ~ 10000 klientu. Pašlaik ir kādi 6500 klientu. Un kabeļtelevīzijas klientu noturēšana un piesaistīšana, jo tagad Telia MultiCom ir lielākais kabeļoperators Latvijā.
Paplašināt jau esošo kabeļtīklu ar jaunām ēkām un rajoniem.
Klientu apmierinātība – lai klienti, nākot uz uzņēmumu ir apmierināti ar TV kvalitāti un Interneta darbību. Lai viņi būtu pārliecināti par laipnu un ātru apkalpošanu, uzticētos uzņēmumam un ieteiktu pakalpojumus arī citiem.
Paātrināt Latvijas Informācijas tehnoloģijas attīstību.

Stratēģija:
Telia MultiCom vislielāko uzmanību velta tieši privātpersonām un nelielām kompānijām. Bet daudz ir arī speciālie risinājumi ļoti lieliem uzņēmumiem, biznesa centriem un citām struktūrvienībām.
Uzņēmums savus pakalpojumus piedāvā tikai Latvijā un orientējas uz ilglaicīgu sadarbību, tāpēc cenšas ātri un ērti apkalpot klientus, lai visi būtu apmierināti un klienti nevēlētos izmantot konkurentu piedāvājumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register