Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:928236
 
Evaluation:
Published: 31.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  PREČU TEORĒTISKAIS RAKSTUROJUMS    6
1.1.  Produkta līmeņi    6
1.2.  Preču klasifikācija    7
1.3.  Preču sortiments    9
2.  UZŅĒMUMA „TOP!” SORTIMENTA NOVĒRTĒJUMS    12
2.1.  Uzņēmuma ”top!” darbības apraksts    12
2.2.  Veikala „top!” sortimenta politika un preču sortimenta apraksts    13
3.  UZŅĒMUMA „TOP!” PIRCĒJU APTAUJAS REZULTĀTI    15
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    21
  Pielikums    22
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Veikalu tīkls „top!” 12 gadu laikā izaudzis par vienu no lielākajiem vietējiem tirgotājiem.
2. Savu tirgus daļu tas iekarojis pateicoties savam preču sortimentam, un kompaktajam preču izvietojumam.
3. Veikalos ir veiksmīgi izvēlēta pārdodamā produkcija, veikals domāts cilvēkiem ar vidējiem ienākumiem, palielinoties ienākumiem, cilvēkiem parādās neliela neapmierinātība ar produktu kvalitāti, bet tajā pašā laikā to apmeklē, jo atrodas izdevīgā atrašanās vietā.
4. Veikals ļoti veiksmīgi darbojas arī lauku rajonos un apdzīvotās vietās, kur, piemēram, pagastā ir tikai viens pārtikas veikals.
5. Veikalu tīkls kopumā izstrādājis ļoti veiksmīgu un ienesīgu koncepciju, pēc kuras iespējams veiksmīgi darboties un konkurēt ar citiem vietējiem uzņēmējiem. Mazāki konkurentu veikali nereti izvēlas pievienoties veikalu tīkla ķēdei „top!”, jo tādējādi iespējams uzlabot kopējo tēlu un palielināt pārdošanas apjomus.
6. Pēc anketā iegūtajiem datiem var secināt, ka palielinoties pircēju vidējiem ienākumiem, palielinās pirmo nepieciešamības produktu skaits.
7. Pēc anketā iegūtajiem datiem var secināt, ka lielākā daļa cilvēku, izvēloties produktu, dod priekšroku tā kvalitātei, bet cilvēkiem ar ļoti zemiem vidējiem ienākumiem svarīga ir tā cena.
8. Pēc anketēšanā iegūtajiem datiem var secināt, ka respondenti ar relatīvi zemiem ienākumiem, tas ir līdz Ls 250 mēnesī, veikalu apmeklē plašā produktu klāsta un zemo cenu dēļ. Patērētāji ar lielākiem ienākumiem, tas ir >250, veikalu apmeklē dēļ attāluma no mājām un patīkamās gaisotnes dēļ.
9. Pēc anketā iegūtajiem datiem var secināt, ka palielinoties patērētāju vidējiem ienākumiem, samazinās veikalu apmeklējums, jo turīgāki pircēji atļaujās iepirkties lielākos veikalos ar plašāku preču sortimentu.

Priekšlikumi:
1. Veikalu tīkla ”top!” mārketinga nodaļai vajadzētu ieviest plašāku saldumu klāstu, iespējams nepieciešams veikt pētījumu, kāda veida saldumus patērētāji lieto visbiežāk. Veikala vadība uzsver, ka veikalam ir svarīgs katrs pircējs, tāpēc ieviešot papildus saldumu klāstu, apgūtu iepriekš neapzinātos lietotājus. Saldumus visbiežāk iegādāsies jaunākie veikala pircēji, tāpēc autors ieteiktu pievienot dažādas želejas un šokolādes konfektes.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register