Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:633903
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Iekšējās komunikācijas būtība   
1.1.  Komunikācijas veidi   
1.2.  Komunikācijas ētika   
1.3.  Komunikācijas elementi   
2.  Iekšējās komunikācijas nozīme uzņēmumā   
2.1.  Iekšējās komunikācijas procesa raksturojums uzņēmumā   
2.2.  Uzņēmuma mērķi   
2.3.  Iekšējās komunikācijas barjeras   
3.  Uzņēmuma Rimi raksturojums   
3.1.  Uzņēmuma Rimi pilsēta X darbinieku attiecības   
3.2.  Personāla loma uzņēmumā   
3.3.  Uzņēmuma darbinieku viedoklis par iekšējo komunikāciju   
3.4.  Darbinieku attiecības uzņēmuma vadības vērtējumā   
3.5.  Darbinieku attiecību galvenās problēmas un to risināšanas ieteikumi   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Extract

Secinājumi
1. Autores izvirzītā hipotēze, ka neveiksmīgas darbinieku attiecības uzņēmumā ietekmē uzņēmuma mērķu sasniegšanu ir daļēji apstiprinājusies. Pētītajā uzņēmumā nav pilnīgs komunikācijas trūkums, tomēr ir vairākas problēmas, kuras ir jārisina, lai darbinieku attiecības būtu veiksmīgākas.
2. Rimi Latvia mērķi, vīzijas un vērtības ir saistīti ar Rimi pilsēta X mērķiem, vīzijām un vērtībām.
3. Uzņēmumā ir daudz un dažādi komunikācijas veidi, kuri nodrošina, ka darbinieki visu laiku ir informēti par svarīgāko uzņēmumā.
4. Pēc darbinieku aptaujas viedokļa uzņēmumā iekšējā komunikācija ir apmierinošā līmenī, bet pietrūkst kontakta ar vadītāju.
5. Uzņēmumā darbs tiek organizēts maiņās un tas rada problēmas komunikācijā.

Priekšlikumi
1. Uzņēmumā nav komunikācijas trūkums, tomēr autore uzskata, ka uzņēmumā vajadzētu vairāk rīkot sapulces un apspriedes.
2. Rimi pilsēta X vajadzētu nospraust atsevišķus mērķus no Rimi Latvia, lai tos būtu reālāk sasniegt, kā arī, lai būtu redzami konkrēti rezultāti tieši pilsētas veikala ieguldījumā.
3. Vajadzētu nodrošināt biežāk neformālus pasākumus, lai darbinieki savā starpā vairāk komunicētu.
4. Vadītājai ir jābūt pretimnākošākai, lai darbinieki jebkurā darba dienas brīdī varētu ar viņu komunicēt par interesējošiem jautājumiem un problēmām.
5. Darba grafiku vajag veidot tā, lai visiem darbiniekiem ik pa laikam ir iespēja sastrādāties.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register