Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Uzņēmuma X izvēlētās preces kvalitātes dimensiju (pēc D.Gārvina) analīze (stiprās puses, vājās puses), salīdzinot ar konkurentu. Ieteikumi vājo pušu risināšanai

     

    Research Papers16 Business, Management

4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:495777
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  GĀRVINA KVALITĀTES DIMENSIJAS PRECĒM    4
1.1.  Izpildījums    4
1.2.  Īpašas iezīmes    5
1.3.  Uzticamība    6
1.4.  Atbilstība    6
1.5.  Izturība    7
1.6.  Apkalpošanas iespējas    7
1.7.  Estētiskie jeb sensorie    8
1.8.  “Uztvertā kvalitāte”    9
2.  STIPRĀS PUSES    10
2.1.  Izpildījums un tā īpašās iezīmes, kā arī izturība un estētiskie jeb sensorie    10
2.2.  Apkalpošanas iespējas    11
3.  VĀJĀS PUSES    12
3.1.  Uztvertā kvalitāte    12
3.2.  Atbilstība standartiem    12
4.  IETEIKUMI VĀJO PUŠU RISINĀŠANAI    13
  SECINĀJUMI    14
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    15
Extract

Katram pircējam ir savs priekšstats par preci, kā tai ir jāizskatās un cik ilgu laiku tai ir jākalpo. Kvalitatīvs produkts ir produkts, kas atbilst pircēju vēlmēm. Preces kvalitāte sniedz arī attīstības iespējas jaunos tirgos, gan arī esošajos. Kvalitāte ir preces derīgo īpašību kopums, kuras spēj apmierināt kādas noteiktas patērētāju prasības un nosaka preces nekaitīgumu apkārtējai videi.
Kvalitātes jēdziena attīstības vēsture. Amerikāņu zinātnieks Dž. Stjuarts (J. Stewart) - kvalitāti definēja kā katra indivīda sajūtu, ka kaut kas ir labāks par kaut ko citu. G.J.Ju ( G.J. Ju), M. Parks (M. Park) un K.H. Hongs (K.H. Hong) norādīja, ka „ Kvalitāte – īpašību kopums, kas nosaka objekta atbilstību noteiktām patērētāja, kādas institūcijas vai paša ražotāja izvirzītajām prasībām.” Austriešu zinātnieks K.Aigingers (K. Aiginger) kvalitāti uzskata, kā “preces vai pakalpojumus, kuriem piemīt pircēju augsti vērtētas īpašības”. Lī Hārvijs (Lee Harvey) nonāca pie atziņas, ka „kvalitāte nav kvalitātes nodrošināšana un standarti. Kvalitāte nozīmē procesu, bet standarti vērsti uz rezultātu un līmeņiem. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1399404
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register