Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:550273
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Konkurētspējas nozīme uzņēmējdarbībā    5
1.1.  Konkurētspējas raksturojums    5
1.2.  Konkurētspēja uzņēmējdarbībā    7
  Uzņēmuma konkurētspēju ietekmējošie faktori    10
2.1.  Uzņēmuma konkurētspējas iekšējās un ārējas vides faktori    10
2.2.  Konkurētspējas vērtēšanas modelis    12
  SIA “Cander nami” konkurētspējas analīze un novērtējums    15
3.1.  SIA “Cander Nami” vispārējs apraksts    15
3.2.  Konkurētspējas pētījums: klientu aptaujas rezultāti    17
3.3.  SIA “Cander nami” konkurētspējas novērtējums    20
  Uzņēmuma SIA “Cander Nami” konkurētspējas paaugstināšanas posmi    23
  Secinājumi un Priekšlikumi    25
  Izmantotā literatūra un avoti    27
  Pielikums    28
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Analizējot kursa darbā apskatītos jautājumus saistībā ar SIA “xxx” konkurētspējas faktoru analīzi, radušies šādi secinājumi:
1. Konkurētspējas uzturēšana ir nepārtraukts un pastāvīgs process, kurā piedalās visi bez izņēmuma uzņēmuma darbinieki. Vienmēr jāpiedāvā pieprasītas preces un pakalpojumi, jābūt veiksmīgam un atšķirīgam ar laipnu un kvalitatīvu apkalpošanu, lai varētu noturēt esošos un potenciālos klientus.
2. Uzņēmuma konkurētspēju ietekmē iekšējās un ārējās vides faktori, savstarpējas darba attiecības starp uzņēmuma vadītāju un darbiniekiem, darbinieku skaidra sapratne par uzņēmuma mērķiem un stratēģiju.
3. Lai jebkurš uzņēmums spētu sākt darbību tam ir jāizveido, jāizprot un jākontrolē sava iekšēja vide. Uzņēmuma iekšējā vidē notiek uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana.
4. Uzņēmums ir konkurētspējīgs, ja uzņēmuma vadībai ir klientu vajadzību savlaicīga saprašana; konkurentu uzvedības un iespēju zināšana; tirgus stāvokļa attīstības tendenču zināšana; apkārtējas vides zināšana.
5. Virzīšana tirgū galvenokārt notiek nemitīgi rūpējoties par labu reputāciju un veidojot biznesa kontaktus
6. Konkurence ir viens no faktoriem, kas uzlabo preces kvalitāti un drošību, kā arī liek izstrādāt jaunu preci un turpināt attīstīt veco.
7. SIA “xxx” ir mazs uzņēmums, kas ir godprātīgs un uzticams saviem esošajiem klientiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register