Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:940239
 
Evaluation:
Published: 18.11.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Uzņēmuma apraksts    4
AVON mārketinga vides analīze    5
2.1  Iekšējās vides raksturojums    5
2.2  Ārējās vides analīze    14
2.2.1  Ārējā mikrovide    14
2.2.2  Ārējā makrovide    15
2.2.3  Pieprasījums    21
2.2.4  Konkurence    25
2.3  Starpnieki    29
2.4  Situāciju analīze (SVID)    30
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    33
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
Extract

1886. gads bija ļoti veiksmīgs Deividam Makkonelam, jo viņš atklāja jaunu pārdošanas paņēmienu: grāmatas pirka labāk, ja tām klāt nāca smaržu paraudziņš. Tas tik ļoti ieinteresēja Makkonela kungu, ka viņš nolēma dibināt pats savu kosmētikas kompāniju – California Perfume Company.
Makkonela uzņēmums izrādījās ļoti veiksmīgs. Šodien AVON (šādu nosaukumu kompānija ieguva 1939. gadā) ir līderis kosmētikas tirgū un ir lielākais smaržu ražotājs pasaulē. Brīnišķīga bija arī pirmā Konsultante un pirmā AVON lēdija - P.F.E. Albī kundze un viņas īpašā pieeja tirdzniecībai. Šodien AVON gada apgrozījums ir 5,7 miljardi ASV dolāru un tas nodrošina līderpozīciju visu tiešās tirdzniecības kompāniju vidū.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register