-
Uzņēmums "de Lune"
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
Kas ir „de Lune”? | 2 | |
Vēsture | 2 | |
Kā radies nosaukums „de Lune”? | 3 | |
Organizācijas misija un mērķi | 4 | |
Kompānijas "De Lune" vēsturiskā attīstība | 4 | |
Plānotie apgabali, kurus iekaros „de Lune” līdz 2007.gadam | 6 | |
Uzņēmējdarbības organizatoriskā forma | 7 | |
Organizācijas un tās vadīšanas organizatoriskā struktūra | 9 | |
Vienas valsts vai maza reģiona (piem., Krievija) struktūra | 10 | |
Organizācijas darbības plānu sistēma | 11 | |
Kā iegūt Makkensija matricu | 11 | |
R.Makkensija matrica | 13 | |
Darbinieku motivācija | 15 | |
Organizācijas darbības kontrole un koordinēšana | 19 | |
Personālvadības organizācija | 22 | |
Akcionāri | 22 | |
Vadība | 22 | |
Grāmatvedība | 23 | |
Personāla kvantitatīvā un kvalitatīvā plānošana | 23 | |
Personāla plānošanas uzdevumi | 23 | |
Lēmumu pieņemšanas organizācija dažādos organizācijas darbības jautājumos | 25 | |
Akcionāru sapulces lēmumu pieņemšana | 25 | |
Padomes lēmumu pieņemšana | 25 | |
Valdes lēmumu pieņemšana | 26 | |
Vadīšanas stils un kultūra organizācijā | 28 | |
Vadītāja prasības pret saviem padotajiem | 29 | |
Izmantotā literatūra | 30 |
„De Lune” ir viena no pasaules vadošajām firmām apģērbu industrijā, kura vairāku gadu laikā ir pierādījusi savu izturību un spēku radot satriecošus un neatkārtojami valdzinošus tērpus sievietēm un vēlāk arī biznesa un brīvā stila vīriešiem. Akciju sabiedrība „De Lune” kopš savas dibināšanas un atminēšanās laikiem, tas ir, 1924.gadā, jau ir nosvinējusi savu 80 gadu jubileju, protams, sākumā negāja tik raiti cik gribētos, taču ar neatlaidību un lielu gribasspēku var panākt visu. Un šie arī bija Heinriha De Luisa („de Lune” galvenā akcionāra un idejas īpašnieka) galvenie dzinuļi, kas neļāva padoties un lika tiekties pēc šķietami nesasniedzamā. Tieši tādēļ akciju sabiedrība ir iekarojusi pilnībā 32 valstis, kurās tagad apģērbi ar „de Lune” firmas zīmi ieņem vadošās pozīcijas apģērbu industrijā.
Mūsdienās uzņēmums organizē jauno tērpu skates 4 reizes gadā, kurās demonstrē, gan sieviešu, gan vīriešu apģērbus.
Uzņēmumā darbojas četri galvenie akcionāri, kas ir ļoti daudz devuši uzņēmuma attīstībai un ne tikai naudas ziņā….
Akciju sabiedrība „De Lune” ir apģērbu un to aksesuāru ražošanas, izplatīšanas un pārdošanas uzņēmums, kas tika dibināts 1924. gada beigās. Pašā sākumā jauni un apņēmīgi dizaineri sāka modelēt sieviešu apģērbus un piedāvāt to piegriezējiem un ražotājiem, tā kā tie bija piemēroti un ļoti ieturēti šiem gadiem viņiem gāja ļoti sekmīgi, lielākais no uzņēmējdarbības lūzuma punktiem notika no 41. – 45. gadam ( Otrā pasaules kara laikā, kad Franciju ieņēma vācieši). Henrihs bija liels valsts patriots un nespēja noturēties sāņus, tādēļ savu aktivitāšu dēļ uz trim gadiem nācās izbraukt no valsts uz Šveici, kur viņš meklēja patvērumu. Kad 1944. gadā Angļi ar Savienotajām Valstīm iebruka Normundijā un padzina vāciešus, tad Henrihs atgriezās valstī un sāka aktīvi nodarboties ar sava uzņēmuma attīstīšanu. Kad veidotie tērpi jau kļuva pieprasīti Francijā un arī kaimiņvalstī Itālijā, Henrihs nolēma iet tālāk un iekarot visu Eiropu, Āziju, Ameriku un visu pārējo pasauli. …
Referāts ietver sīku analīzi par uzņēmuma kultūru, stratēģisko plānošanu, mērķiem, organizatorisko formu, koordiņešanu un kontroli, darbinieku motivāciju un citām lietām.
- Uzņēmuma apraksts
- Uzņēmums "de Lune"
- Uzņēmums "MADARA ecocosmetics"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite SIA "Antti"
Research Papers for secondary school36
-
Uzņēmums "Audi"
Research Papers for secondary school10
Evaluated! -
Uzņēmums "Dzintars"
Research Papers for secondary school5
-
Uzņēmējs. Uzņēmums. Uzņēmējdarbība Latvijas Republikā. Komerclikums
Research Papers for secondary school9
-
Itālijas auto uzņēmums - Lancija
Research Papers for secondary school28