Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:845470
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Kas ir „de Lune”?    2
  Vēsture    2
  Kā radies nosaukums „de Lune”?    3
  Organizācijas misija un mērķi    4
  Kompānijas "De Lune" vēsturiskā attīstība    4
  Plānotie apgabali, kurus iekaros „de Lune” līdz 2007.gadam    6
  Uzņēmējdarbības organizatoriskā forma    7
  Organizācijas un tās vadīšanas organizatoriskā struktūra    9
  Vienas valsts vai maza reģiona (piem., Krievija) struktūra    10
  Organizācijas darbības plānu sistēma    11
  Kā iegūt Makkensija matricu    11
  R.Makkensija matrica    13
  Darbinieku motivācija    15
  Organizācijas darbības kontrole un koordinēšana    19
  Personālvadības organizācija    22
  Akcionāri    22
  Vadība    22
  Grāmatvedība    23
  Personāla kvantitatīvā un kvalitatīvā plānošana    23
  Personāla plānošanas uzdevumi    23
  Lēmumu pieņemšanas organizācija dažādos organizācijas darbības jautājumos    25
  Akcionāru sapulces lēmumu pieņemšana    25
  Padomes lēmumu pieņemšana    25
  Valdes lēmumu pieņemšana    26
  Vadīšanas stils un kultūra organizācijā    28
  Vadītāja prasības pret saviem padotajiem    29
  Izmantotā literatūra    30
Extract

„De Lune” ir viena no pasaules vadošajām firmām apģērbu industrijā, kura vairāku gadu laikā ir pierādījusi savu izturību un spēku radot satriecošus un neatkārtojami valdzinošus tērpus sievietēm un vēlāk arī biznesa un brīvā stila vīriešiem. Akciju sabiedrība „De Lune” kopš savas dibināšanas un atminēšanās laikiem, tas ir, 1924.gadā, jau ir nosvinējusi savu 80 gadu jubileju, protams, sākumā negāja tik raiti cik gribētos, taču ar neatlaidību un lielu gribasspēku var panākt visu. Un šie arī bija Heinriha De Luisa („de Lune” galvenā akcionāra un idejas īpašnieka) galvenie dzinuļi, kas neļāva padoties un lika tiekties pēc šķietami nesasniedzamā. Tieši tādēļ akciju sabiedrība ir iekarojusi pilnībā 32 valstis, kurās tagad apģērbi ar „de Lune” firmas zīmi ieņem vadošās pozīcijas apģērbu industrijā.
Mūsdienās uzņēmums organizē jauno tērpu skates 4 reizes gadā, kurās demonstrē, gan sieviešu, gan vīriešu apģērbus.
Uzņēmumā darbojas četri galvenie akcionāri, kas ir ļoti daudz devuši uzņēmuma attīstībai un ne tikai naudas ziņā….
Akciju sabiedrība „De Lune” ir apģērbu un to aksesuāru ražošanas, izplatīšanas un pārdošanas uzņēmums, kas tika dibināts 1924. gada beigās. Pašā sākumā jauni un apņēmīgi dizaineri sāka modelēt sieviešu apģērbus un piedāvāt to piegriezējiem un ražotājiem, tā kā tie bija piemēroti un ļoti ieturēti šiem gadiem viņiem gāja ļoti sekmīgi, lielākais no uzņēmējdarbības lūzuma punktiem notika no 41. – 45. gadam ( Otrā pasaules kara laikā, kad Franciju ieņēma vācieši). Henrihs bija liels valsts patriots un nespēja noturēties sāņus, tādēļ savu aktivitāšu dēļ uz trim gadiem nācās izbraukt no valsts uz Šveici, kur viņš meklēja patvērumu. Kad 1944. gadā Angļi ar Savienotajām Valstīm iebruka Normundijā un padzina vāciešus, tad Henrihs atgriezās valstī un sāka aktīvi nodarboties ar sava uzņēmuma attīstīšanu. Kad veidotie tērpi jau kļuva pieprasīti Francijā un arī kaimiņvalstī Itālijā, Henrihs nolēma iet tālāk un iekarot visu Eiropu, Āziju, Ameriku un visu pārējo pasauli. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1113875
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register