Loģistikas un mārketinga mērķi ir cieši saistīti ar uzņēmuma kopējiem mērķiem.
Uzņēmuma vadība, pēc tirgus izpētes datiem, ir secinājusi, ka bez esošā pieprasījuma, firmas produkcijai pastāv liels potenciālais pieprasījums, jo ražotā produkcija ir no ekoloģiski tīriem, veselībai nekaitīgiem materiāliem un atbilstoša ES standartiem. Tādēļ nospraustie mārketinga mērķi ir saistīti ar potenciālo patērētāju informēšanu par firmu, par tās produkciju, kā arī ar produktu attīstību, par pamatu uzņēmuma mārketingā ņemot attīstošo mārketingu ar saukli: “Produkts pircēja labsajūtai”. Kā mārketinga mērķus var izcelt:
1.izstrādāt jaunus produktus tirgus iekarošanai;
2.attīstīt un pilnveidot ekskluzīvo biroju mēbeļu ražošanu;
3.samazināt katra izstrādājuma vienības izmaksas;
4.palielināt pārdošanas apjomu;
5.palielināt ražošanas apjomu;
6.palielināt firmas atpazīstamību.…