Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:490011
 
Evaluation:
Published: 02.05.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komunikācija    4
1.1.  Ārējā komunikācija/komunikācijas kodi    4
2.  Komunikācijas kodi biznesā    5
2.1.  Komunikācijas kodi ar kuru palīdzību uzņēmums nodot vēstījumu    5
2.1.1.  Uzņēmuma logotips    5
2.1.2.  Preces vai pakalpojuma simbols    7
2.1.3.  Reklāma    8
3.  Komunikācijas kodu veiksmīgi un neveiksmīgi pielietojumi praksē    9
3.1.  Logotips    9
3.2.  Preces/pakalpojuma simbols    10
3.3.  Reklāma    10
4.  Ieteikumi veiksmīgiem komunikācijas kodiem    11
  Secinājumi    13
  Literatūras avoti    14
  Pielikumi    15
Extract

4.Ieteikumi veiksmīgiem komunikācijas kodiem
Esam aplūkojuši teoriju par komunikācijas kodu veiksmīgu izveidi, kā arī aplūkojām uzņēmumu praksē veiksmīgi un neveiksmīgi pielietotus šo komunikācijas kodu piemērus. Pēc šiem piemēriem, esmu secinājis, ka komunikācijas kodam jābūt pavisam vienkāršam. To nav vērts “piebāzt” ar rakstisku informāciju vai ar nesaprotamiem attēliem, simboliem, jo tādai komunikācijai nav jēgas. Tas vairāk klienta piesaistīšanas vietā to vairāk atbaidīs un vēlamais rezultāts būspretējs. Kādam manuprāt ir jābūt komunikācijas kodam:
• Logotipam
Vienkāršam, no paša sākuma vienam, tālāk tikai to pilnveidojot
Attēlotais nevar būt grūti salasāms vai pārprotams
Bez vārdiska informācijas sūtījuma
• Simbolam
Atbilstošam piedāvātajai precei/pakalpojumam
Atmiņā paliekošam ar labām emocijām
• Reklāmai
Bez pārlieku daudz rakstiskas informācijas
Kreatīvai, taču nepārkāpjot robežas
Saprotamai
Meklējot informāciju un piemērus par komunikācijas kodiem, ir ļoti daudz piemēru, kad kods ir ticis izveidots pilnīgi neapdomājoties. Manuprāt, lai uzņēmums izvairītos no šādiem gadījumiem, tiem jāpievērš lielāka uzmanība pie tā, ka galvenais nav kodu ienkārši izveidot, bet izveidot to kvalitatīvu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1360505
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register