Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:589634
 
Evaluation:
Published: 18.04.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PRODUKTU VIRZĪBAS ORGANIZĒŠANAS VISPĀRĒJĀ NEPIECIEŠAMĪBA    4
1.1.  PRODUKCIJAS VIRZĪBAS TIRGŪ VEIDI    4
1.1.1.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMI    4
1.1.2.  SABIEDRISKAS ATTIECĪBAS    9
1.1.3.  REKLĀMA    10
1.2.  REKLĀMAS KAMPAŅAS PLĀNOŠANA    11
1.2.1.  REKLĀMAS KAMPAŅAS VIRZĪŠANAS PLĀNOŠANA    11
1.2.2.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZVĒLE REKLĀMAS KAMPAŅAI    13
1.2.3.  REKLĀMAS KAMPAŅAS EFEKTIVITĀTES KONTROLE    15
2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS UN TĀ DARBĪBAS VIRZĪŠANAS NOSACĪJUMI    17
2.1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    17
2.2.  REKLĀMAS MĒRĶU IZVĒLE    17
2.3.  MĒRĶA TIRGUS NOTEIKŠANA    17
2.4.  REKLĀMAS LOMA UZŅĒMUMA MĀRKETINGA STRATĒĢIJĀ    18
2.5.  REKLĀMAS POLITIKA    20
3.  REKLĀMAS IZDEVUMU IETEKMĒ UZ PĀRDOŠANAS APJOMU    21
3.1.  UZŅĒMUMA DARBĪBA PIRMS REKLĀMAS KAMPAŅAS UZSĀKŠANAS    21
3.2.  REKLĀMAS KAMPAŅAS PLĀNOŠANA    21
3.3.  OPTIMĀLA SLUDINĀJUMU SKAITA NOTEIKŠANA KATRĀ REKLĀMAS NESĒJĀ    27
3.4.  INFORMĀCIJAS LĪDZEKĻU IZVĒLE    31
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    32
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    33
Extract

Pārdošanas veicināšanas pasākumi
Pārdošanas veicināšana – ir paņēmienu kopums, kuru izmanto visā preces dzīves ciklā laikā, un tas ir vērsts uz trīs tirgus dalībniekiem (patērētāju, vairumtirgotāju un mazumtirgotāju) ar mērķi īsā laika periodā palielināt pārdoto preču apjomu, kā arī piesaistīt jaunus pircējus.
Ražotājam ir ļoti daudz dažādu līdzekļu saskarsmes veidošanai ar patērētāju. Lai varētu paplašināt savu tirgus daļu, ražotājs izmanto tirgzinības līdzekļu kompleksu. Patērētāju veicināšana - paraugu izsniegšana, prēmijas, konkursi, kuponi, demonstrēšana, degustēšana. Preču tirdzniecības veicināšana – kopīgas reklāmas veidošana, preču izplatītāju konkursa rīkošana un uzvarētāju prēmēšana, atlaižu piedāvāšana uz katru produkcijas kasti, kas iegādāta noteiktā laika periodā. Tas rosina preču izplatītājus iepirkt šajā laika periodā lielāku apjomu preču; ja preču izplatītājs savā nomenklatūrā ietver jaunu preci, ražotājs var piedāvāt segt izdevumus par jaunās preces reklāmu, parādīšanu publikai (ekspozīcijas izveidošana); kā arī ražotājs var piedāvāt preci “par velti”, ja pērk lielā apjomā, daļa kastes ar preci bez maksas.
Tirdzniecības firmas personāla darba veicināšanā dalību var ņemt arī ražotājs, sponsorējot profesionālas tikšanās, rīkojot konkursus “labākais pārdevējs”, kuros uzvarētāji saņem vērtīgas balvas.
Tirdzniecības pārstāvju veicināšana. Ražotājam ir nepieciešams stimulēt savu vai piesaistītu tirdzniecības personālu. Viens no paņēmieniem kā to var izdarīt ir stimulēt darbiniekus materiāli – maksāt komisijas naudu (prēmijas, bonusi, procenti no pārdošanas apjoma utt.), kuri būtiski palielina darba algu vai vispār aizstāj to. Darbiniekus var arī stimulēt nemateriālā veidā – neformālas tikšanas, konkursi pārdevēju vidū, kvalifikācijas celšanas kursi utt. Pārdošana, izmantojot vairumtirgotājus un mazumtirgotāju, ir viens no tā saucamajiem “savstarpēju attiecību tirgzinības” veidiem. Tāpēc šo darbu efektīvai izpildei uzaicina vecāka gada gājuma cilvēkus, jo uzņēmumu vadītāji, ar kuriem būs jāstrādā, arī parasti ir cilvēki gados. Tirdzniecības pārstāvju izmantošana ir viens no produkcijas virzības tirgū veidiem, kas palielina pārdošanas apjomu. Pētīšanas rezultāti rāda, ka personāla pareiza izvēle un motivēšana (darba algas noteikšana), ir galvenie tirdzniecības personāla stimulēšanas paņēmieni.[17,197]

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register