Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:549224
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma SIA „President’s beer” mikro vide    6
3.  Uzņēmima SIA „President’s beer” makro vide    8
4.  Nozares analīze    10
5.  Konkurences analīze    14
5.1  Vispārēja konkurences novērtēšanas metode.    14
5.2  Bostonas konsultantu grupas matrica    16
5.3  General Electric modelis    18
6.  Tirgus ietilpības aprēķināšana    21
7.  SVID (SWOT) analīze    22
8.  Segmentēšana    24
8.1.  Patēriņa tirgus segmentēšana un mērķtirgus noteikšana    25
8.2.  Mērķtirgus noteikšana pēc psihogrāfiskajām pazīmēm    26
8.3.  Biznesa tirgus segmentēšana un mērķtirgus noteikšana    27
9.  Pozicionēšana    28
10.  Uzņēmuma veiksmes atslēga    30
11.  Pircēja rīcības modelis patēriņa tirgū    31
12.  Patērētaju rīcības modelis biznesa tirgū    34
13.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    35
14.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai vienam gadam    37
  Secinājumi    38
  Bibliogrāfiskais saraksts    39
Extract

Mārketings aizskar katra cilvēka dzīvi. Mārketings ir process, kura mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana. Mārketings ietver sevī daudz dažādu darbības veidu, tai skaitā mārketinga pētīšana, preces izstrādāšana, sadale kanālu organizēšana, cenu noteikšana, reklāma un pārdošana. Mārketinga darbības var palielināt jebkura produkta vērtību. Bez mārketinga tikai nedaudzi pircēji var uzzināt par uzņēmuma produktu, tādējādi lielākā daļa uzņēmumu gūst maz ienākumu, tieši tāpēc svarīgi ir iesākt ar rūpīgi formulētiem mārketinga mērķiem.
Dotais darbs tika izstrādāts ar mērķi apskatīt uzņēmuma SIA „President’s beer” darbību, kā arī veikt vājo un stipro pušu analīzi no mārketinga viedokļa. Lai to sasniegtu, ir nepieciešams:
1.Aprakstīt uzņēmuma esošo situāciju
2.Novērtēt:
uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus
nozari un tās attīstības perspektīvas
alus tirgu Latvijā
3.Noteikt:
uzņēmuma mērķus
mārketinga mērķus
atbilstošo stratēģiju mērķu sasniegšanai
Lai veiksmīgi atrisinātu uzstādītos uzdevumus pētījumi tiks veikti ar Bostonas Konsultantu grupas, General Electric matricu, vispārējo konkurentu analīzes palīdzību, kā arī tiks izmantots Portera 5 spēku modelis, bet lai noteiktu uzņēmuma pozīciju tirgū tiks veikta SIA „President’s beer” pozicionēšana attiecībā pret segmenta konkurentu uzņēmumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register