Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:312220
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma raksturojums   
1.1.  Veikala struktūra   
2.  Vadīšana kā process   
2.1.  Plānošana   
2.2.  Organizēšana   
2.3.  Motivēšana   
2.4.  Kontrole   
3.  Menedžera funkcijas un lomas   
4.  Adizes teorija   
5.  Vadīšanas prasmes un stili   
6.  Kultūra   
7.  Pārmaiņas   
8.  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

6. Kultūra
Katrā uzņēmumā vai organizācijā valda sava kultūra, kurā ir savi pieņēmumi, vērtības un artefakti. Pie pieņēmumu grupas pieder attieksme pret vidi, laiks, telpa, cilvēka būtība un attiecības. Attieksme pret vidi iedalās: pakļaušanas attieksme, harmonijas attieksme un pakļaušanās attieksme. Šajā struktūrvienībā valda harmonija, kura izpaužas dodot preci pircējam, iegūstam lielāku peļņu, piemēram, pārdevēji ne tikai pārdod preces, bet individuāli aprunājas ar katru klientu, kas uzlabo pircēja garastāvokli un liek atgriezties veikalā vēl un vēl. Laiks sadalās monohronajā laikā un polihronajā laikā. Šī struktūrvienība dzīvo pēc monohronā laika, jo laiks ir zelta vērts, piemēram, ja šodien ir jāuzraksta atskaites, tad tām arī šodien ir jābūt gatavām. Pie pieņēmumiem pieder cilvēku būtība un attiecības. Veikalā valda kolektīvas, kā arī neformālas attiecības – viens par otru zina gandrīz visu. Katrā uzņēmumā ir sava vērtību skala. Pie vērtībām var pieskaitīt cieņu pret patērētāju, godīgumu, kvalitāti, likumu ievērošanu, radošu iniciatīvu, pienākumu pildīšanu un rūpes par strādājošajiem. Arī veikals cenšas ievērot visas šīs vērtības. Cieņa pret pircējiem ir laba, kā jau tika minēts pārdevēji ar katru cilvēku individuāli aprunājas un sniedz kvalitatīvas atbildes uz jautājumiem. Ja kāda no traktora detaļām ir neejoša vai neder attiecīgajam traktora modelim, veikals to labprāt paņem atpakaļ un atdod pircējam naudu vai ļauj izvēlēties citu preci. Šajā situācijā izpaužas godīgums un kvalitāte. Veikals visas atskaites nodod laicīgi, ievēro likumus. Veikala pārdevēji labprāt pilda savus pienākumus, jo viņiem šis darbs ir patīkams, sirdij tuvs. Pie artefaktiem pieder uzņēmuma dizains un telpu iekārtojums, cilvēku ārējais izskats un izturēšanās, rituāli un ceremonijas, kā arī organizācijas tēla veidošana. Veikals ir izkārtots divās telpās ar pieticīgu interjeru. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1320540
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register