Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:766305
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vadītāja darbības pamatprincipi    4
1.1.  Sarunu māksla    4
2.  Vadītāja veidols    5
2.1.  Vadītāja rakstura īpašības    5
2.2.  Vadītāja uzvedība    5
2.3.  Vadītāja ģērbšanas stils    5
2.3.1.  Vīrieša apģērbs    5
2.3.2.  Sievietes apģērbs    6
3.  Vadītāja darba vieta    7
3.1.  Saskarsme pa tālruni    7
3.2.  Sarakste. Vēstules    7
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras saraksts    10
Extract

1. Vadītāja darbības pamatprincipi

1.1. Sarunu māksla

Saturam un konkrētai sarunai piemīt iekšēja loģika un psiholoģiskas likumsakarības, kas veido saskarsmi. Vadītājam ir jāprot pārvaldīt saruna, t.i. kontrolēt situāciju, nogludināt asākus izteikumus un ar cieņu izkļūt no jebkuras, pat visproblemātiskākās situācijas.
Vadītājiem ir ļoti svarīgi būt sarunai sagatavotiem. Sarunas biedra kompetence un erudīcija jeb patiesā seja atklājas jau tikšanās pirmajās minūtēs. Jebkurš mēģinājums izlikties par ekspertu kādā jautājumā, bet patiesībā tādam nebūt, - ir nāvējošs iecerētas sarunas pozitīvam iznākumam. Labāk godīgi pateikt, ka kādā no sarunā skartajām problēmām neorientējaties (kas ir dabīgi un saprotami), nevis, kļūstot otra acīs smieklīgam, zaudēt nopietna partnera autoritāti.
Ejot uz sarunu, vadītājam, pēc iespējas rūpīgāk jāizpēta jautājums, par kuru būs runa. Nebūtu slikti, ja vadītājs savlaicīgi sagatavotos sarunai, paredzētu un izplānotu visus iespējamus variantus. Gatavojoties der iepazīties ar visiem rīcībā esošiem dokumentiem par konkrēto jautājumu.
Vadītājiem ir jāprot izvairīties no tiešiem, nedelikātiem jautājumiem. Labākais tādā situācijā ir netiešas atbildes.
Dodoties uz sarunu, jābūt labā garastāvoklī un pacilātā noskaņojumā.
Sarunas laika vadītājs nedrīkst steigties, jo sarunu partnerim var rasties nepatīkams iespaids. Pirms sarunas uzsākšanas ir lietderīgi painteresēties par partnera vajadzībām, tādējādi saprātīgi saplānojot gaidāmo dialogu.
Saskarsme ir māksla, un vadītājiem jāprot to analizēt, vadīt un pat kontrolēt. [2, 124.-128. lpp.]



Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1154271
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register