Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:545575
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas vēsture    4
1.1.  Reklāma pasaulē    4
1.2.  Reklāmas attīstība un vēsture Latvijā    5
2.  Reklāmas veidi    6
2.1.  Reklāma radio    6
2.2.  Reklāma internetā    6
2.3.  Reklāma presē    7
2.4.  Reklāma televīzijā    7
3.  Reklāmas dažādā ietekme    8
3.1.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    8
3.2.  Reklāmas ietekme uz bērniem un pusaudžiem    9
4.  Valodas lietojums reklāmās    10
4.1.  Valodas līdzekļi reklāmās    10
4.2.  Latvijas Republikas reklāmas likums    11
4.3.  Reklāmas rakstu tulkošana    12
4.3.1.  Reklāmas tekstu tulkojumu veidi    12
4.3.2.  Reklāmas tekstu tulkošanas īpašības    13
4.4.  Biežāk pieļautās kļūdas reklāmās    13
4.5.  Stilistiski kļūdu piemēri no reklāmām    14
  Secinājumi    15
  Pielikums    16
  Izmantotā literatūra    17
Extract

4.4. Biežāk pieļautās kļūdas reklāmās
Ļoti bieži nākas novērot, ka reklāmās televīzijā, radio un citur, bieži vien tiek pieļautas daudzas kļūdas. Iespējams, lielākā daļa cilvēku tās nepamana vai uztver kā pašsaprotamas, taču tas tā nav, un tā nedrīkstu būt.
Bieži vien arī reklāmās, par gaidāmajām filmām televīzijā, tiek pārkāpti latviešu valodas likumi, lietoti vulgārismi, sarunvalodas vārdi, laikam tāpēc, ka tā viņi domā piesaistīt jauniešu uzmanību, taču, manuprāt, tas ir diezgan muļķīgi un skan tāpat. Piemēram, kādas filmas reklāmā tika teikts: ‘’Krimiķis’’, kas acīmredzot bija domāts kā – kriminālfilma. Tāpat ir arī ar dažādu produktu reklāmām, piemēram:- "Mezym, lai vēders smaguma sajūtu nezin!", laikam reklāmdevēji nezina, ka latviešu valodā vārda "nezin" nav, ir "nezina".
Televīzija un radio nav vienīgie mediji, kur tiek pieļautas dažādas kļūdas, internetā reklāmās manāmas ļoti daudzas kļūdas, un arī dažādos katalogos.
Manuprāt, reklāmdevējiem vajadzētu vairāk piedomāt pie tā, kādas valodas formas un vārdus tie izvēlas savās reklāmās, jo bieži vien reklāmas ar neatbilstošu valodu, atgrūž potenciālos preces vai pakalpojuma pircējus, nevis piesaista tos. Un arī valsts iestādēm vairāk vajadzētu kontrolēt to, kāda valoda tiek lietota dažādās reklāmās, TV un radio pārraidēs un attiecīgi, ja valsts valodas likums tiek pārkāpts, sodīt reklāmdevēju vai mediju, kurā ir izvietota šī reklāma.

4.5. Stilistisku kļūdu piemēri no reklāmām
1. Pasūti uz piegādi (ar piegādi)
2. Piedāvājam jums labus Make-up līdzekļus (kosmētikas līdzekļus)
3. Izvlēlaties labāko cenu. (izvēlieties)

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register