Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:346963
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Darbības un tirgus apraksts un PEST analīze    4
2.  SWOT analīze    14
3.  Pastāvīgais darbs    22
3.1.  Pircēju (patērētāju, klientu) segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana    23
3.2.  Vēlmju, funkcionālās, preču, starpuzņēmumu konkurences apraksts    24
3.3.  Uzņēmumam būtiskāko konkurentu analīze pēc Portera piecu spēku modeļa    25
4.  Misija, vīzija, mērķi, konkurētspējīgās priekšrocības    28
5.  Stratēģijas formulējums    31
6.  Pastāvīgais darbs    34
6.1.  Mārketinga politikas izstrādāšana    35
6.2.  Rīcības plāns mārketinga politikas īstenošanai 1 gadam    36
  Secinājumi    38
  Bibliogrāfiskais saraksts    39
Extract

Uzņēmuma veiksmīgas darbības pamatā ir pareizi izstrādāta darbības stratēģija. Viena no tās būtiskām sastāvdaļām ir mārketinga politika.
Pastāvīgā darba mērķis ir izstrādāt valsts a/s “Latvijas dzelzceļš” mārketinga politikas izstrādāšana. Mērķis tika īstenot veicot šādus uzdevumus:
Uzņēmuma darbības un tirgus analīze
Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides izpēte – PEST un SWOT
Segmentēšana un mērķtirgus noteikšana
Konkurences apraksts
Konkurentu analīze - šajā darbā, izmantojot Portera 5 spēku modelis
Misijas, vīzijas, mērķu, konkurētspējīgo priekšrocību un stratēģijas formulēšana
Mārketinga politikas izstrādāšana
Darba izpildei tika izmantota informācijas vākšanas un apstrādes metode, vidējo rādītāju aprēķināšanas metode. Uzdevuma skaidrākam izklāstam informācija apkopota tabulās un attēlos.
Par informācijas avotiem kalpo gan lekciju materiāli un mācību grāmatas, gan arī paša uzņēmuma informatīvie materiāli.
Mārketinga politikas plašāku izpēti un izstrādi kavēja ierobežotais darba izpildes laiks.

Valsts a/s “Latvijas dzelzceļš” darbības un tirgus apraksts

Valsts a/s “Latvijas dzelzceļš” dibināja Latvijas Republikas Satiksmes ministrija 1993. gada 10. novembrī, visas uzņēmuma akcijas pieder valstij. [1] Uzņēmums darbojas pakalpojumu sniegšanas sfērā - piedāvā kravu un pasažieru pārvadājumus, IT pakalpojumus un publiskos elektronisko sakaru pakalpojumus. Valsts a/s raksturojama, kā viens no lielākajiem Latvijas uzņēmumiem ar augstu kapitāla vērtību. [4-8] Laika gaitā uzņēmumā tiek veikta pārorganizācija un restrukturizācija, tā uzlabojot pakalpojumu sniegšanas kvalitāti un pilnveidojot uzņēmuma struktūru.
Šajā darbā ir izpētīta viena no uzņēmuma stratēģiskajām biznesa vienībām – kravu pārvadājumi. To īpatnība ir tā, ka valsts a/s “Latvijas dzelzceļš´” nepārvadā kravas, bet piedāvā kravu pārvadājumu pakalpojumus gan ekspeditoriem, gan kravu īpašniekiem, gan kravu saņēmējiem, kas uzskatāmi par uzņēmuma klientiem. Uzskaitītie klienti veido uzņēmuma mērķauditoriju. Kravu pārvadājumu pakalpojumi tiek sniegti cieši sadarbojoties ar Latvijas lielākajām ostām – Ventspili, Rīgu un Liepāju. Latvijā kravas tiek pārvadātas arī izmantojot automobiļu, cauruļvadu un gaisa transportu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1200735
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register