Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:253744
 
Evaluation:
Published: 09.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma, tās attīstība    4
2.  Valsts ekonomiskā stāvokļa ietekme uz reklāmu    5
  Secinājumi    7
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    7
Extract

Ekonomiskās lejupslīdes laikā reklāma tiek plašāk pielietota, jo katrs uzņēmums vēlas eksistēt un attīstīties, līdz ar to ir jāpopularizē uzņēmuma produkcija un jāpaplašina patērētāju loks. Ņemot vērā šo faktu, uzņēmēji popularizē sevi un sevis piedāvātos produktus plaši reklamējoties, dati uzrāda, ka ar katru gadu pieaug reklāmas attīstība medijos. Šī gada 1. pusgadā, salīdzinot ar pērnā gada pirmajiem sešiem mēnešiem , reklāmas tirgus Latvijas medijos audzis par 17 % un bijis 28 milj. Ls. Pirmajā pusgadā strauji pieauga reklāmas apjoms internetā, sasniedzot 0.7 miljonus latu, kas ir par 80% vairāk nekā pagājušajā gadā šādā laika posmā, ziņo Latvijas reklāmas asociācija. Televīzijas un vides reklāmu apjoms audzis par 21%, bet reklāmas radio par 20%. No kopēja reklāmas daudzuma vislielāko daļu aizņem reklāma televīzijā, veidojot 38%, pēc tas ir reklāma avīzēs ar 28% un žurnālos ar 14%, taču ja avīzes un žurnālus apvieno kā preses izdevumus, tas kopumā sastāda 44%. Šie dati uzrāda, ka reklāma ir viena no sfērām, kas nevis iznīkst krīzes laikā, bet tieši otrādi – tiek plašāk aktivizēta.

Secinājumi
1. Reklāmas pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu;
2. Reklāma sāka pastāvēt kopš pirmatnējiem laikiem;
3. Valsts ekonomiskais stāvoklis var būtiski ietekmēt reklāmas sfēru;
4. Ekonomiskās lejupslīdes laikā vairāk tiek reklamēts preces finansiālais nekaitīgums, nevis preces kvalitāte;
5. Reklāma ir viena no sfērām, kas nevis iznīkst krīzes laikā, bet tieši otrādi – tiek plašāk aktivizēta.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register