Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:716957
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Jēdziena “vara” analīze    3
  Jēdziena “ietekme” analīze    4
  “Vara” un “ietekme” jēdzienu salīdzinājums    5
  Jēdziena “konflikts” analīze    6
  “Darba uzdevumu konflikts” un “procesa konflikts” definīciju analīze    7
  Konfliktu preventīvie pasākumi    8
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    12
Extract

Konfliktu preventīvie pasākumi
Konflikta sākumposmā tajā iesaistītās puses vai nu neapzinās, vai arī negrib atzīt konflikta esamību. Šajā etapā svarīgi būt vērīgiem un atpazīt konflikta pazīmes un palīdzēt tās dalībniekiem nonākt līdz konflikta atrisinājumam vai nu piedāvājot savu, no konflikta neatkarīga cilvēka, skatījumu uz konkrēto situāciju, vai arī piesaistot tos speciālistus, kas ir kompetenti konfliktu risināšanas jomā un var palīdzēt (Oganisjana, Ozols & Seleviča, 2016). Autore piekrīt Oganisjana, Ozola un Selevičas domai, par to ka konflikta sākumposmā cilvēki var neatzīt vai neapzināties tas esamību, tāpēc svarīgi lai konfliktu savlaicīgi pamana vadītājs vai cita ieinteresēta persona. Lai samazinātu un novērstu konfliktus darbavietā, ir nepieciešamas zināšanas par par to, kāpēc rodas konflikti, tas attīstītības stadijām, risināšanas metodēm. Šajā gadījumā būtu noderīgi regulāri rīkot seminārus par konfliktu risināšanas tematu, kuros būtu apskatāmi šādi jautājumi – kas ir konflikts un to veidi?, kā rodas konflikti?, konfliktu attīstības stadijas, konfliktu risināšanas metodes, konfliktu preventīvie pasākumi. Ja vadītajam būs zināšanu bāze, viņam būs vieglāk novērst, atpazīt un risināt konfliktus.
Katra komanda kaut kādā brīdī piedzīvos konfliktus, ar jebkuru situāciju vieglāk tikt galā, ja viņu paredzēja, apdomāja un iepriekš izdomāja iespējamus risinājumus. Jāizveido organizatoriskā kultūra, kura vērsta uz konfliktu risināšanu. Var izveidot vadlīnijas (skat. 2. att.), kas nosaka pasākumus, par konfliktu ziņošanu, to risināšanas ceļiem, kā arī veidiem, kā novērst tā atkārtošanos (Barredo, 2017).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1384644
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register