Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:691966
 
Evaluation:
Published: 29.01.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Savādi, kopš 1996. gada, kad VAK veica veļas pulveru pētījumus, nekas būtisks tirgus piedāvājumā nav mainījies. Kopumā lielās transnacionālās korporācijas kā “Henkel”, “Benckiser”, “Procter & Gamble”, “Cusson’s” un “Lever” savu piedāvājumu Latvijas tirgum nav mainījušas. Pamatformula ir viena un tā pati – pārdot lētu (lasi: videi kaitīgu) sastāvu par dārgu cenu. Dīvaini, ka šīs pašas kompānijas, kas sadala arī Rietumeiropas tirgu, tur piedāvā pavisam cita sastāva mazgāšanas līdzekļus. Ir, protams, atšķirības likumdošanā – ko drīkst un ko nedrīkst pārdot, vēl lielākas atšķirības ir likumdošanas ievērošanā no valsts institūciju puses un neapšaubāmi arī patērētāju pieprasījumā. Un tomēr – ja, piemēram, “Procter $ Gamble” ieguldītu tikpat līdzekļu videi mazāk kaitīga pulvera reklāmā, cik šobrīd iegulda, reklamējot Tide vai Ariel, - vai tad cilvēki nenoticētu un nepirktu videi draudzīgāku pulveri? …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1112187
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register